annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

lieke
Community-lid
Ei ei, worden er zomaar pakketjes bezorgd vandaag afkomstig uit zowel de UK als de VS. De bezorger was TNT. Ik meldde dat ik nog op een ander pakketje zat te wachten dat 5 mei was verstuurd. De bezorger riep dat dat best wel zou kunnen, maar dat het op dit moment een puinhoop is bij TNT. Dat zal misschien te maken hebben met het feit dat ze al die bezorgers eruit willen gooien. Als je loyaal personeel wil hebben, is dat ook erg onverstandig.
Bericht 611 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

gerrutcamaro
Community-lid
sorry, foutje, donderdag was ie al verstuurd, maar toch snel 😉
Bericht 612 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

lieke
Community-lid
Lucky you! Voor 3,70 Pond ga ik daar voortaan ook maar om vragen.
Bericht 613 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

gerrutcamaro
Community-lid
vragen om signed for, pakje zaterdag verstuurd, vandaag ontvangen
Bericht 614 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

lieke
Community-lid
Het is mij nog steeds niet duidelijk wie nu wat doet in Nederland. Waarom zit Royal Mail dan in Den Haag als ze helemaal niet bezorgen? Enfin, ik heb ze een brief gestuurd vandaag om er achter te komen wat er aan de hand is. Het adres is trouwens: RM Netherlands BV, Laan van Ypenburg 130, 2497 GC Den Haag. Er zijn nu drie pakjes onderweg voor mij vanuit de UK. Op dezelfde datum besteld in Duitsland: 2 dagen later binnen. Op dezelfde datum besteld in de VS: 6 dagen later alles binnen. De UK: geen idee... Dat is toch absurd!
Bericht 615 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

lisanannique
Community-lid
Royal Mail bezorgd niet zelf in Nederland, dit doet TNT voor pakketjes en sommige brievenbuspost en andere brievenbuspost gebeurd weer door Selektmail, dit is een onderdeel van DHL. Het sorteercentrum van DHL zit in Utrecht, als je even zoekt op Google, vindt je zo het telefoonnummer. Het is bekend dat er bij het sorteercentrum van DHL (lees Selektmail), onzettend gejat wordt door het personeel.
Bericht 616 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ethans-world
Community-lid
Weet er iemand op welke dagen Royal-mail nederland brieven bezorgt en wanneer pakketjes, Gewoon 6 dagen per week?

En waar kan ik contact opnemen met ROyal Mail NL want ik vind nergens contact-gegevens via google..
Bericht 617 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

gerrutcamaro
Community-lid
het scheelt vaak als je het "signed for" laat versturen
Bericht 618 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

lieke
Community-lid
Laat ik me ook eens in de discussie storten. Ik koop veel via Ebay en laat ook veel uit de UK komen. Zeker op dit moment omdat het Pond zo goedkoop is. Maar iedere keer hou ik m'n hart vast als er wat verzonden wordt. Nu weer is een pakje op 5 mei verzonden en er is nog steeds niets aangekomen. Ik heb nu een formele brief geschreven naar Royal Mail Nederland met de vraag wie het pakketje gaat afleveren als het gewoon verzonden is via de "small packets service", waarom de bezorging vanuit Engeland zoveel langer duurt in vergelijking met de rest van Europa en wat ik moet doen (welke service ik moet gebruiken) om pakketjes binnen 5 dagen te laten bezorgen. Ik wacht hun antwoord af. Overigens denk ik dat het verbeteren van de service alleen lukt als we massaal klachten gaan indienen bij Royal Mail. En zonodig bij een of ander consumentenprogramma (of is dat al een keer gebeurd?)
Bericht 619 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

micropsoftbill
Community-lid
X-( Ze winnen waarschijnlijk aan het niet verzenden van artikelen blijkbaar X-(
?:|www.ebay.co.uk?:| Gewoon verwijderen van ebay .
Bericht 620 van 1.373
laatste antwoord