annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik zie een patroon in de bezorging.

Enveloppen met echte postzegels komen wel snel aan, en door TNTpost bezorgd.

Enveloppen die met een stempelmachine zijn afgestempeld doen er minstens 3 weken over, en verdwijnen soms.
Iemand die dat ook heeft gemerkt?
Bericht 731 van 1.373
laatste antwoord

als het zo door gaat moet er wat gebeuren . het lykt my gewoon diefstal waar blyven al die pakjes
Bericht 732 van 1.373
laatste antwoord

Het blijft zeer problematisch.

Ik laat CD's voortaan zonder doosje in een zo plat mogelijke envelop verzenden, dan lijkt het een gewone brief. Eigenlijk te gek dat dit nodig is.....

Vorige week kwam er een envelop binnen. Die werd op zaterdagavond laat door mensen met een BMW bij me bezorgd. Niks bedrijf, gewoon een particulier iemand. En daar moet ik dan maar op vertrouwen.
Bericht 733 van 1.373
laatste antwoord

Ik wacht nu sinds 7 juni op een pakketje uit Engeland...Ik heb Selektvracht gemaild: niets gehoord en verder een mail gestuurd aan Royal Mail. Marloes Santegoeds mailde terug en zei dat ze gaat kijken of er ergens een pakje ligt dat voor mij is...
Ik durf nu eigenlijk niets meer uit the UK te bestellen...:|Jammer....!!! Ik zie zoveel leuke dingen...
Hoeveel mensen krijgen hun spullen binnen een week..??? Heeft iemand verder nog tips om dit onderwerp aan te pakken..??? Management van Royal Mail misschien???
Bericht 734 van 1.373
laatste antwoord

tnt is zeer goed nooit problemen . ik zit ook alweer twee weken te wachten op post uit engeland. twee jaar geleden ging het mis toen heb ik aangetekend gebrobeerd dat ging wel goed. wat ik nu verwacht is niet aangetekend dus het wordt nog spannend. waardeloos is het gewoon
Bericht 735 van 1.373
laatste antwoord

Bij SandD en bij selectmail wordt niemand gescreend, iedereen die een paar centen nodig heeft kan daar onmiddellijk als bezorger beginnen.
De verdiensten die je krijgt voor je broodnodige bijverdienste is minimaal, je wordt per stuk betaald en krijgt minder voor elk volgende stuk op het zelfde adres.
Dan kom je zelfs op uurlonen van 2 tot 3 euro en zelfs minder als je gaat omrekenen. De post gaat mee naar huis en daar sorteren de bezorgers. Zo af en toe een steekproef of dingen bezorgd zijn, dan zeg je ja hoor of weet niet zal er niet bij gezeten hebben. Dan is de kous af.
Bij ons in het dorp liepen laatst afrikanen met de post van sandd of selectmail elders doen polen het weer of weet ik het wat. Dus waar zal jouw mooie horloge of ketting blijven denk je ?

Zo werkt het bij de concurenten van TNT en helaas zal TNT dezelfde kant op gaan in de toekomst dus houd je hart maar vast.
Bericht 736 van 1.373
laatste antwoord

het is de schuld van GLS, de nederlandse partner van parcel force, waardeloos bedrijf, als je niet thuis bent sturen ze je pakje na 5 werkdagen retour en het gebeurt regelmatig dat ze vergeten een bonnetje in je bus te doen als je niet thuis bent, gls moet het lekker bij zakelijke klanten houden

helaas voor jou is de verzender de enigste die kan klagen / proberen de porto vergoed te krijgen
Bericht 737 van 1.373
laatste antwoord

Is Parcel force iets anders dan Royal Mail? Ik denk het wel hè?
Ik zit met het probleem dat een pakketje uit engeland mij niet bereikt heeft, maar na weken weer teruggestuurd is naar de verzender omdat ik het pakketje niet 'heb opgehaald bij de opslag' nadat ik niet thuis bleek te zijn. Ik heb hier nooit enig bericht van gehad, niet dat de bezorgers langs zijn geweest en niet dat ik het pakket ergens kan ophalen.
Nu wil ik dus graag mijn kosten op iemand terughalen. De verzender heeft geen schuld naar mijns inziens, zal ik dan maar Parcel Force een mail sturen?
Bericht 738 van 1.373
laatste antwoord

@632, het gaat slecht met royal mail door het vrijgeven van een gedeelte vd postmarkt, alle winstgevende zendingen worden nu door een ander gedaan
Bericht 739 van 1.373
laatste antwoord

Probeer Egypte eens of Zimbabwe :)

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 740 van 1.373
laatste antwoord