Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Ik blijf er toch gewoon bij dat er in de U.K. veel gestolen word bij de post, of ze maken er daar een potje van.....van mij zijn verschillende pakjes(envelope en doosjes) weer niet aangekomen, en door uit te laten zoeken door de verkoper(s), Engeland niet eens uitgekomen!
enige aanbeveling, getekend en verzekerd laten verzenden!!! vanuit hier naar daar schijnt trouwens wel prima te werken.....en gaat ook snel!
Sinds 07/08/08 ben ik in blijde verwachting van een pakketje uit Engeland. Het is verstuurd met Parcel Force. Volgens PF heeft het pakket Engeland verlaten op 12/08/08.
Onlangs heb ik gemaild naar GLS Nederland met de vraag waar mijn pakje blijft.
Antwoord:
'Helaas heb ik tot op heden nog geen pakket voor u in uitlevering staan.
Ik raad u aan contact op te nemen met de verzender om na te gaan waar het pakket is.
Pakket is nog niet binnen gekomen in Nederland'
Ik heb goed contact met de verkoper en deze heeft een claim ingediend bij Parcel Force.
Nu blijft nog altijd de vraag, waar is mijn pakje? En eig was het nog niet van de kleinst ...
Welke stappen kan ik nog ondernemen? En kan ik op een goede afloop rekenen?
Nadat het een tijdje weer een beetje normaal leek te gaan met de bezorging uit de UK, is het nu weer bal heb ik het idee. Ik wacht alweer 3 weken op twee enveloppe, in de tussentijd komen andere enveloppe wel aan, maar deze twee niet, ppppppppffffffffff.
#643 volgens mij klopt het voor geen kant bij dat hele Royal Mail, ze lijken er een portje van te maken
Ter illustratie van de problemen met Engeland. Vandaag onderstaande mail naar Royal Mail Nederland verzonden.
"
Graag vraag ik uw aandacht voor deze zeer onverkwikkelijke zaak.
Ik bestel al jaren met grote regelmaat pakketjes uit Engeland. Voor een aantal jaren terug ging dit met weinig problemen gepaard. Sinds 2005/2006 gebeuren er zeer vreemde dingen. Brievenpost tot 50 gram komt meestal wel aan via TPG Post. Grotere pakketten vanaf ca 400 gram komen meestal ook wel aan.
De enveloppen, small packets tussen 50 en ca 400 gram komen echter nooit meer aan binnen een normale tijd.
Het is al twee keer eerder gebeurd maar vandaag was het weer raak. Een man in een prive-auto gooit snel een grote doos voor de voordeur neer en smeert hem snel. De oogst deze keer: maar liefst 29 pakjes verzonden in de periode zomer 2006 tot een paar weken geleden zitten er in deze doos.
Dit is uiteraard volstrekt onacceptabel en ik verzoek u dit dan ook op zeer korte termijn uit te zoeken. Misschien hebt u iets aan de volgende info. Op de enveloppen zitten witte kleine stickertjes met de code: 312-CC-KMP erop al dan niet met toevoeging 8275 of VPF-172-18060 CC KMP. Verder staat er een nummer bij op , bijvoorbeeld BP00139651 of BP000975413.
Ik reken erop dat u dit snel laat onderzoeken en mij op zeer korte termijn informeert over de oorzaak en de oplossing voor de toekomst."