annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Hoi

Nou ik heb ook een vervelende ervaring meteen pakje uit Engeland, echter dit ligt niet aan de post maar aan de verkoper.

Deze mevrouw had het vanaf begin Augustus zo ontzettend druk, dat ze eind september nog niks gepost had. In het begin heel aardige emails waarin ze zich verontschuldigde en zei het pakje op te willen sturen of een refund. hierdoor heeft ze mijn vertrouwen gewonnen, waardoor ik nog langer bleef wachten. Uiteindelijk werd er helemala niet meer op mails gereageerd. Ik ben uiteindelijk te laat om nog een claim in te dienen bij Paypal.

Ik heb nu negatieve feedback achtergelaten voor het eerst in 9 jaar Ebay. Jammer hoor.

Ik vind het wel heel lastig om een claim in te dienen als iemand heel aardig doet, maar ik heb hier wel van geleerd. Deze mevrouw verdedigde zich ook tegen de negatieve feedback met een reactie dat ze de maand september zo druk was geweest met werk, maar ik had het object begin augustus gewonnen. Ook verder helemaal geen reacties meer op mijn mails en er zijn dus nog twee andere gedupeerden.

Ik baal hier enorm van en ik word er ook wel een beetje huiverig van voor internationale transacties. Ik weet namelijk dat het soms ook gewoon lang duurt zonder dat iemand er wat aan kan doen, maar ik kan nu naar mijn geld fluiten, ben te laat om te claimen en ik koop juist via Ebay omdat het me niet zo bveel kost..Jammer hoor..
Bericht 711 van 1.373
laatste antwoord

@660

Disregard dat, heb zojuist een mailtje van de verkoper gehad die zei nog niks verzonden te hebben omdat hij wachtte op een nieuwe voorraad. Mijn ervaringen met Royal Mail houden jullie dus nog te goed.
Bericht 712 van 1.373
laatste antwoord

Ik ben pas sinds kort actief op eBay, maar wacht ook nog steeds op een plaat die ik 3 weken geleden uit Engeland besteld heb. Echter heb ik vorige week donderdag betaald voor een andere plaat, ook uit Engeland, en die kreeg ik vandaag prima-deluxe thuisbezorgd (nog geen week later dus!!!). Wat opvalt was bij het eerste pakketje (van de 3 weken) Royal Air Mail als service vermeld werd en bij het snellere pakket Sellers Standard International Rate. Nou gaat het niet om gigantische bedragen, maar toch, kzou het wel ideaal vinden als ik toch de spullen krijg waar ik voor betaald heb. Heb gisteren toevallig een broek besteld vanuit Engeland en die zou ook via Royal Air Mail verzonden worden, ik bereid me alvast voor op het ergste na al de reacties in dit topic. Ook weet ik niet precies wat Sellers Standard International Rate precies inhoud als service, maar als dit zo door gaat hoop ik dat Engelse verkopers hier vaker voor kiezen ipv Royal Mail!
Bericht 713 van 1.373
laatste antwoord

Zijn er ook mensen met ervaringen inzake zendingen uit de UK zwaarder dan 2 kg?

Tot 2 kg doet Royal Mail de verzending. Daarboven Parcelforce (van Royal Mail). Maar Parcelforce is erg duur en ook slecht als ik de reviews moet geloven. Op eBay.co.uk een paar keer Interparcel als aanrader gevonden. Dit is een soort agent die werkt met verschillende vervoerders waaronder DHL en DPD. Doos 4 kilo kost circa 18 pond incl BTW. met DHL Via Parcelforce het dubbele.

http://www.interparcel.com/

Meer aanbieders en beoordelingen:
http://www.reviewcentre.com/products1952.html
Bericht 714 van 1.373
laatste antwoord

in het verleden heb ik regelmatig 5 a 6 weken moeten wachten op mijn pakjes, via welke "koerier"die aan de deur werden bezorgt, geen idee........wazig ja!!!!!!
maar tegenwoordig vindt ik het goed, dus snel gaan!, advies:signed for kan wel eens 4 weken verschil uitmaken!
Bericht 715 van 1.373
laatste antwoord

655; dat is erg lastig te zeggen, raar genoeg krijg ik hier in hoofddorp de paketten van royal mail via TNT (of iig de 'signed for' paketten)
Bericht 716 van 1.373
laatste antwoord

Ik baal zo hiervan!!!!
Zie leuke dingen ook bij play.com.
*Zucht* Nooit gedacht dat het zo erg zou worden.
:-(
Bericht 717 van 1.373
laatste antwoord

welk bedrijf werkt er eig samen met TNT? Tot nu toe nog altijd geen problemen mee gehad.
Bericht 718 van 1.373
laatste antwoord

dhl werkt hier samen met select vracht, problemen te over
Bericht 719 van 1.373
laatste antwoord

Mijn pakketje zou in het recoverycenter van parcelforce liggen. Nog steeds in Engeland dus. Verzonden op 7/08/08. Het zou terug naar de verzender gestuurd worden.

Eens het terug bij de verzender is wil die het versturen via DHL en aangetekend. Hopelijk geraakt het pakket snel terug bij hem.

Iemand al problemen ondervonden bij DHL?

gr
Bericht 720 van 1.373
laatste antwoord