Hoi
Nou ik heb ook een vervelende ervaring meteen pakje uit Engeland, echter dit ligt niet aan de post maar aan de verkoper.
Deze mevrouw had het vanaf begin Augustus zo ontzettend druk, dat ze eind september nog niks gepost had. In het begin heel aardige emails waarin ze zich verontschuldigde en zei het pakje op te willen sturen of een refund. hierdoor heeft ze mijn vertrouwen gewonnen, waardoor ik nog langer bleef wachten. Uiteindelijk werd er helemala niet meer op mails gereageerd. Ik ben uiteindelijk te laat om nog een claim in te dienen bij Paypal.
Ik heb nu negatieve feedback achtergelaten voor het eerst in 9 jaar Ebay. Jammer hoor.
Ik vind het wel heel lastig om een claim in te dienen als iemand heel aardig doet, maar ik heb hier wel van geleerd. Deze mevrouw verdedigde zich ook tegen de negatieve feedback met een reactie dat ze de maand september zo druk was geweest met werk, maar ik had het object begin augustus gewonnen. Ook verder helemaal geen reacties meer op mijn mails en er zijn dus nog twee andere gedupeerden.
Ik baal hier enorm van en ik word er ook wel een beetje huiverig van voor internationale transacties. Ik weet namelijk dat het soms ook gewoon lang duurt zonder dat iemand er wat aan kan doen, maar ik kan nu naar mijn geld fluiten, ben te laat om te claimen en ik koop juist via Ebay omdat het me niet zo bveel kost..Jammer hoor..