annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Hallo Allemaal.
Ik heb al weer verschillende dingen op Ebay gewonnen(gekocht)En heb het binnen een week allemaal binnen gekregen.
Maar ik zit met een andere vraag.
Ik heb mijn Paypal rekening aan een bankrekening gekoppeld.
Als er niets op mijn Paypalrekening staat maar WEL op mijn gekoppelde bankrekening ,kan ik dan gewoon betalen
of moet ik eerst het geld overmaken op mijn paypal account.
Wie wil deze vraag beantwoorden.
Bij voorbaat mijn dank.

Groetjes Tos
Bericht 881 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb ook iets gewonnen op Ebay uit de UK. Wacht nu een week.Is misschien wel kort, maar ik maak me nu al zorgen.
Normaal haal ik alles uit de USA. Nooit problemen gehad.
Perfect. Als dit pakketje niet aankomt, koop ik nooit meer iets uit de UK...
Bericht 882 van 1.373
laatste antwoord

Hallo vonneke ook ik zit op een pakketje te wachten uit de uk. Moet 19 dec. verstuurd zijn?? zie mij verhaal bij kopen verkopen onder het kopje "advies, betaald niets ontvangen, wel trackcode maar wordt niet gevonden".
Ik wacht deze week nog af en dan wil ik een claim gaan indienen via paypal.En dan maar hopen op een goede afloop.
Bericht 883 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb midden december ook een item gewonnen wat vanuit de UK moet komen. De afzender heeft het op 14/12/2007 opgestuurd en het is er nu nog niet (+/- 1 mnd later). Eerst dacht ik dat het door de vakantieperiode kwam dat het wat langer duurde, maar nu heb ik de hoop opgegeven... Hebben nog mensen hier last van (gehad)? Heb al eerder dingen vanuit de UK toegestuurd gekregen en dat duurde altijd wel een weekje ofzo, maar nu duurt het toch echt wel heel lang!
Bericht 884 van 1.373
laatste antwoord

Na verschillende malen al dingen hebben gehad zoals wekenlange vertraging, niet aanbellen, dingen die vijf, zes huizen verderop liggen is deze week wel het toppunt bereikt met pure diefstal, een cameralens van driehonderd euro.Wel een brieje in de bus, met nummer 97 (ik woon op 117!), geen pakketje bezorgd daar, bij mij niet aangebeld.Dit kan ik in dit geval zeker weten in verband met de vakantie.

P.S. we hebben het dus over selektvracht met post uit engeland.nie wieder.
Bericht 885 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb een aantal dingen uit Engeland gekocht die door de stakingen begin deze maand vertraagd aan kwamen. Maar ze zijn toch gearriveerd.
Bericht 886 van 1.373
laatste antwoord

Lekkere taal gebruik jij. X-(

Bericht 887 van 1.373
laatste antwoord

Het word gewoon tyd dat we engeland inlijven en vertrouwd maken met tnt die overegens ook al aardig duur word en zich ook geen klote van leverings tijden aan trekt, en vraag voorl niets aan die kloothommels wat wat zij weten weet ook mijn oma met een condooom over der kop achter het stuur van die opel
Bericht 888 van 1.373
laatste antwoord

20-00-2007 moet dus 20-09-2007 zijn .
Bericht 889 van 1.373
laatste antwoord

Voorlopig bestel/koop ik niks meer in Engeland , In de de laatste 3 maanden 3 keer iets gewonnen/gekocht op ebay , 2 keer niks aan gekomen .

Een bestelling staat al vanaf 20-00-2007 open en de andere van 17-10-2007 , ik denk dat ik alles op mijn buik kan schrijven .

Nu las ik laatst bij een verkoper ( weet niet meer welke ) dat hij niet meer wil verzenden naar Italië wegens veel niet aangekomen bestellingen .

Had de EU dit voor ogen toen men de POST in heel Europa wilde privatiseren , nu kan/mag elke idioot zonder controle blijkbaar bij al die postbedrijfjes gaan werken en zich te goed doen aan onze bestellingen , bah .
Bericht 890 van 1.373
laatste antwoord