annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

http://forums.ebay.com/db2/thread.jspa?threadID=1000636290&start=10360
Bericht 871 van 1.373
laatste antwoord

Ik las dit topic met interesse, omdat ik het afgelopen jaar erg veel vertragingen in de postbezorging vanuit Engeland heb meegemaakt.
Ik wacht momenteel op 2 pakjes die al een maand of meer geleden verstuurd zijn.
Zijn er mensen die via Selektvracht een reactie op een klacht gekregen hebben?

Ik ben zeer benieuwd, en ik hoop dat deze trieste toestand snel verbeterd gaat worden.
Bericht 872 van 1.373
laatste antwoord

500

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 873 van 1.373
laatste antwoord

Mijn ervaring is, dat het gewoon snel gaat.
Als het gaat om Royal Mail, wat de verkoper zelf doet weet ik niet.

Wat ik ontvang zijn gewoonlijk 'small packets', ik weet niet hoe het werkt met Parcelforce.

Wat er in Nederland gebeurt weet ik ook niet, als het gaat via TNT Post of Royal Mail Netherlands zou het vlot moeten gaan. De afhandeling binnen Nederland is misschien ook afhankelijk van je regio/postcode.

Tip: zorg voor een adressering die voldoet aan het nederlandse adres formaat (format?). Dus geen provincie in je adres e.d. In geautomatiseerde systemen wil dat nog wel eens mis gaan.

Als je nog extra zekerheid wil, vraag dan de verkoper of je gebruik kunt maken van 'Airsure' van Royal Mail. En uiteraard airmail, it weet niet of de andere manier (per boot) nog bestaat voor kleine of grote paketten.
Bericht 874 van 1.373
laatste antwoord

Hallo,
Ik heb afgelopen jaar 2 x iets besteld in de UK en niet ontvangen, had toen waarschijnlijk te maken met de poststaking daar (is trouwens wel super opgelost door de engelse verkopers!!)
Heb 3 weken weer iets gekocht en zit er nu nog op te wachten.
Ik denk dat ik er maar niets meer koop...
Groetjes van Corine
Bericht 875 van 1.373
laatste antwoord

Hallo Allemaal.
Ja dat klopt.Ik vraag ook altijd van tevoren de verzendkosten via airmail small packets en meestal heb ik de pakjes binnen een week binnen.

Vriendelijke groetjes
Bericht 876 van 1.373
laatste antwoord

Wellicht een tip: mijn laatste twee aankopen (pakjes) liet ik verzenden als "Airmail Small Packets" Deze Royal Mail pakjes werden binnen een paar dagen bezorgd door TNT Post. De laatste uit Schotland: verzonden op vrijdag en bezorgd op dinsdag!B-)
Bericht 877 van 1.373
laatste antwoord

lckr
Community-lid
Tja, ik kan er over meepraten. Kerstpakket van familie uit engeland (verstuurd op 10 december) heeft er een maand over gedaan! Nu wacht ik al een maand op drie ebay-zendingen vanuit engeland. Het is dus inderdaad niet op orde vanuit engeland...misschien komen de pakjes per roeiboot naar hier...
Bericht 878 van 1.373
laatste antwoord

Hallo Piw.
Ik heb een bankrekening gekoppeld aan mijn Paypal account.
En dan doe ik geld toevoegen.Het duurt een dag of 8 voordat ik het op mijn paypal rekening heb ontvangen.
Heb het vorige week nog gedaan.
Alleen als ik iets leuks zie en ga bieden moet ik de verkopers vragen of ze het erg vinden dat het 8 dagen duurt.Dat vind ik vervelend.(Ze maken er geen probleem van)Kan ik dan precies op de zelfde manier betalen ?
Nu kan ik steeds op mijn Peypal rekening zien wat ik nog als saldo heb.Hoe gaat dat dan als het van mijn bankrekening afga? Weer veel vragen van mij maar misschien ken je me nog van de vorige keer.Was ik ook al ze vragerig?:|

groetjes Tos
Bericht 879 van 1.373
laatste antwoord

Ja, je kunt direct betalen. Geld overmaken van je bankrekening naar je PayPal-rekening kan niet meer.
Bericht 880 van 1.373
laatste antwoord