annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Toch weer iets uit UK gekocht & nu had ik het binnen 5 dagen in huis!! De wondere Wereld van de engelse post. Het is dus wel mogelijk...B-)
Bericht 1001 van 1.373
laatste antwoord

Hallo,

De afgelopen twee jaar heb ik vaak pakjes uit de Verenigde Staten gehad, dit duurt vaak een dikke week, petje af. (Vice versa duurt overigens een stuk langer!)
Soms krijg ik een pakje uit Canada of Australië en ook dit duurt redelijk kort.
Alleen waak ik er voor om aankopen te doen uit Engeland: keer op keer mocht ik blij zijn als ik binnen 3 weken mijn pakje had.
DIT KAN TOCH NIET?!
Helemaal eens, pakjes uit Engeland, forget it!
Ongelofelijk maar waar.
Bericht 1002 van 1.373
laatste antwoord

Lieve Theo K.B en PIW
Ik zit sind maart op Ebay en Paypal.
Op Ebay koop ik alleen maar en op Marktplaats verkoop ik.
Ik was echt al blij dat ik een Paypal rekening kon openen.Ik ben n.l een echte scheitert(bangerd)ik durf niet gauw iets.De eerste keer dat ik iets op Ebay ging kopen ging ik ook helemaal uit mijn dak.Ik ging allemaal Buy Now dingen kopen (heeft me veel geld gekost)durfde nog niet te bieden.Maar nu word ik daar heel gehaaid in.
Kost mij soms wel eens bijna een hartverzakking.Ik verzamel servies van een bepaald merk en als er dan iets was wat ik nog niet had ging ik met een timer 15 sec voor het eind bieden.Meestal won ik het object nadat ik wel van tevoren gevraagd had wat de verzendkosten daarvan was.Gaat Paypal op eens weer de boel veranderen
was ik er net aan gewend.Dus ik weer in paniek.Een bankrekening aan mijn paypal account koppelen?Ikke niet
word straks mijn hele bankrekening leeggeplunderd door hackers(dat was het eerste wat ik dacht)Ik denk nu wat genuanceerder.Door mijn vragen en jullie antwoorden op het prikbord.Dat is toch wel fijn.Ik zit soms weleens op die andere prikborden of heten dat draadjes te kijken en zie jullie namen regelmatig voorbij komen.
Fijn dat jullie steeds mijn vragen beantwoorden.
En PIW dat klopt helemaal wat jij schreef mijn bankrekening is al verwijderd (of te wel ik had nog helemaal geen bankrekening gekoppeld aan mijn Paypal account)Ik had gewoon steeds geld van mijn bankrekening overgemaakt naar mijn Paypalrekening en dacht dat dat koppelen was.Maar dat is dus niet zo.Nu kan ik dus gewoon
een banknummer koppelen aan Paypal(en niet dat nummer van onze gezamelijke bankrekening)Ben ik Nu dus achtergekomen dank zei jou.Jij bleef maar volhouden met te zeggen dan is hij al verwijderd.En ik dacht steeds hoe kan dat nou .Ik heb niets verwijderd.Ik beloof de volgende keer dat ik wat korter van stof zal zijn.Want Tjonge jonge ik kan er wat van. Many thanks and a Big Hug. Tos
Bericht 1003 van 1.373
laatste antwoord

Lieve Tos,
Je moet je niet neerhalen zoals je doet in #359. Een ieder die Ebay weet te vinden en er zelfs zaken doet is niet zo dom als men zegt.
Ondanks, of misschien wel dank zij, dat ik gestudeerd heb begrijp ik ook niet alles wat er vermeld wordt op Ebay en PayPal en dan is vragen de juiste weg die bewandeld moet worden. Er zijn op deze site vele mensen die jou willen helpen met eventuele problemen en dat doet men van harte.
Dus vragen betekend absoluut niet dat jij dom zou zijn.
Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 1004 van 1.373
laatste antwoord

Dan is je oude bankrekeningnummer dus al verwijderd van je PayPal-account. Je kunt nu het nieuwe bankrekeningnummer toevoegen.
Bericht 1005 van 1.373
laatste antwoord

Nog even
En ik kan nog steeds naar mijnpaypal account gaan want ik heb er nog een paar euro op staan.
Dan is mijn rekening er toch nog ? (vast weer een domme vraag)En geloof me meestal ben en voel ik me niet dom.

Gr Tos
Bericht 1006 van 1.373
laatste antwoord

Hallo PIW
Hoe kan dat dan?
Ik heb hem niet verwijderd(wist niet eens hoe dat moest)
En hoe nou verder
moet ik me gewoon weer opnieuw registreren?
Weet je ik heb pas een halfjaartje Paypal en ben wat dat betreft gewoon nog niet zo bijdehand.Ik zit af en toe wel eens op die prikborden te kijken en het zijn bijna allemaal mensen die overal verstand van hebben (wat paypal en Ebay betreft)knap hoor!

Gr Tos
Bericht 1007 van 1.373
laatste antwoord

Dan is je oude rekening dus al verwijderd.
Bericht 1008 van 1.373
laatste antwoord

Hallo PIW
Sorry dat het zo lang duurde.
Ik kon niet eerder reageren.Was niet thuis.
Ik heb het even weer geprobeerd.
Maar ik kreeg de pagina Bankbetalingen instellen.
Groetjes en een fijn weekend Tos
Bericht 1009 van 1.373
laatste antwoord

Krijg je na stap 4 de pagina "Bankbetalingen instellen" of de pagina "Bankrekening"?
Bericht 1010 van 1.373
laatste antwoord