annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Mischien kunnen we via een PayPal-claim nog wat terugkrijgen? Ze schermen toch niet voor niets met hun kopersbescherming.

Paypal is daar zeer makkelijk in: niet ontvagen dan meteen geld terug, zonder enige mogelijkheid van verweer van de verkoper.
Maar die verkoper kan er eigenlijk ook niets aan doen als de postdiensten hun werk niet goed doen, dus waarom die verkoper de nek omdraaien?
Dat is het fnuikende grote gat/lek van PP voor verkopers.

Cor

Cor

Bericht 991 van 1.373
laatste antwoord

Ja ik wacht nog steeds op een paar pakjes, de oudste is een maand geleden betaald. Als het zo ontzettend vaak misgaat moet er toch ergens een gigantische stapel post liggen zou je denken??
Mischien kunnen we via een PayPal-claim nog wat terugkrijgen? Ze schermen toch niet voor niets met hun kopersbescherming.
Bericht 992 van 1.373
laatste antwoord

een beetje triest dat er steeds van die onrelevante advertenties gepost worden op dit forum...

is er iemand die nog steeds problemen heeft met post uit Engeland? ik namelijk wel. had 3 weken een cd gekocht, meteen betaald, volgende dag verstuurd, nooit ontvangen...
Bericht 993 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb ook zeer slechte ervaring met post uit Engeland. Zowel als via eBay, als Amazon.
Meestal zijn het cd's, die dus gewoon met brievenbuspost verstuurd worden, ik hoor er nog ten minste 5 te hebben gehad die nooit zijn gekomen, binnen nu en 3 maanden geleden. Dat is dus gewoon schandalig, ik neem aan dat het iets te maken zal hebben met die stakingen. Ook de liberalisering van de postmarkt zorgt voor alleen maar ellende, in plaats van voordelen en lagere prijzen.
Aangetekende pakketjes komen wel binnen altijd vrolijk 3 werkdagen, maar voor een cdtje is het de verzendkosten ook niet altijd waard.
Bericht 994 van 1.373
laatste antwoord

Ik post maandagmiddag een poststuk (priority) richting de UK, krijg vandaag al bevestiging van ontvangst. Dus binnen 48 uur van hier naar Engeland. Waarom het omgekeerd (bij al mijn aankopen) altijd meer als 10 dagen duurt, wordt voor mij een steeds groter raadsel. Arno
Arno
Bericht 995 van 1.373
laatste antwoord

bump

Image hosted by Photobucket.com jolanda

Image hosted by Photobucket.com jolanda
Bericht 996 van 1.373
laatste antwoord

Het kan ook goed gaan: binnen drie dagen bezorgd en goed via internet te tracken.

http://www.parceline.com//index.htm

Zending wordt in NL door DPD bezorgd (tekenen bij afgifte). Het was een pakket van 12 kilo. Kostte maar 25 pond verzendkosten.

Vandaag ook een pakketje ontvangen van TNT Post: was bijna een week onderweg (vanaf maandag) en werd een straat verderop alsnog bezorgd op een verkeerd adres.
Bericht 997 van 1.373
laatste antwoord

ik bestel niks meer uit engeland.
ben toen zwaar genaaid door iemand, horloge van 40 euro.
pakketje kwam aan, geen horloge in het doosje.
en ebay en paypal doet er niks aan.

succes verder!
Bericht 998 van 1.373
laatste antwoord

Alsof de duvel ermee speelt, net zijn 3 van de pakjes bezorgd door een vage jongen op een fiets. Het zijn wel de meer recentere aanwinsten, van een week of 2 geleden. Er is dus nog hoop.
Bericht 999 van 1.373
laatste antwoord

Ik wacht ook al weken op een stuk of 5 pakjes uit de UK, terwijl post uit US/Australie binnen een week binnen is. Na het lezen van dit draadje begin ik wel in m'n broek te schijten. Lang wachten is nog niet zo erg, als je maar zeker weet dat het aankomt. Eerder dit jaar had ik al een niet aangekomen pakje, en toen kreeg ik van een vriendelijke verkoper m'n geld terug. Het is ook een paar keer goed gegaan, maar ik heb nog geen ervaring met pakjes die pas na weken aankomen. Of het komt binnen een week aan of het komt helemaal niet aan. Maar als ik het goed lees speelt dit probleem al minstens een jaar en is er nog hoop ?
Bericht 1000 van 1.373
laatste antwoord