annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

verkeerde code automatische sortering rechts onderaan de brief waarschijnlijk

het Nederlandse vingertje

Bericht 1061 van 1.373
laatste antwoord

Ja Koev, daar kan ik ook over meepraten. Zulke leuke dingen komen ook bij mij voor maar je moet ze natuurlijk niet allemaal over een kam scheren dus geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Een maand of drie terug werd er een brief aan mij gericht uit Canada bij een mevrouw uit een heel andere wijk in de bus gestopt en dit ondanks dat het adres er prima en correct op stond.
Die mevrouw heeft de enveloppe weer op de bus gegooit in de veronderstelling dat de brief nu wel zou worden bezorgd.
Wat schertst haar verbazing dat dezelfde brief de volgende dag wederom bij haar in de bus werd gedeponeerd.
Belachelijk maar echt waar. Ze heeft de brief wederom op de bus gegooit terwijl ze op de brief een aantekening over het gebeurde had geschreven maar de brief kwam weer niet bij mij aan. (ze had de brief wel bij mij willen bezorgen maar ik was in die tijd net weer eens op pad)
Wat denk je, de post had doodleuk de brief naar de afzender geretourneerd als zijnde onbezorgbaar en die mailde mij natuurlijk dat klaarblijkelijk het adres niet goed was en of ik maar even het goede adres wilde doormailen.
Wenu, ik schreef hem dat het adres wel degelijk goed was waarop de verkoper de brief opnieuw heeft gepost zonder daar ook maar een cent voor te vragen.
Uiteindelijk kreeg ik de brief wel maar was deze inmiddels 3 weken onderweg geweest.
Ik heb om uitleg gevraagd bij de post maar verder dan een verontschuldiging gingen ze niet.
Zulke dingen gebeuren gewoon, belachelijk maar waar!!

Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 1062 van 1.373
laatste antwoord

Daar zit het um nu juist in Theo. Ze doen hun werk niet goed! Aangetekende post wordt afgeleverd bij de buren, pakketjes worden in de voortuin gesodemieterd of afgegeven op nummer 300 (ik woon op 49) zonder maar een briefje in de bus te doen.
En oké, ze werken dan, maar goed? Nee. ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1063 van 1.373
laatste antwoord

Sorry Sil, ik zag je even niet staan.
En wat die buitenlandse bezorgers betreft, of ze nu zwart, blank, Turks of Marokkaan zijn, ze werken in ieder geval voor de kost. En als ze het ook nog goed doen is er geen vuiltje aan de lucht, of zie ik dat weer verkeerd?
Theo
Bericht 1064 van 1.373
laatste antwoord

Ehm ja, hier komen die pakjes dus niet via TNT maar via Selectvracht en in weer een ander deel van het land wellicht nog weer via een andere bezorger.
Daar komt nog eens bij dat TNT voor pakjes ook weer koeriersbedrijven inhuurt die soms wel, soms niet een logo van TNT Post op hun auto voeren.
Hier komt namens de TNT meestal een volgens mij Marokkaanse jongeman met de pakjes (maar dus geen Engelse) en dat gaat altijd prima. In de sector Transport zijn er de laatste jaren heel veel banen bijgekomen, dan is het logisch dat daar in verhouding veel personeel met een buitenlandse achtergrond bij is; dat is nou eenmaal een steeds groter deel van de jeugd.
Met de aangetekende brieven is het wel eens mis, dan wordt er geen kennisgeving door de bus gegooid, aan wie dat ligt is niet duidelijk omdat er voor de brieven geen vaste bezorger van TNT meer lijkt te zijn.

Bericht 1065 van 1.373
laatste antwoord

Mistte = miste. Excuus ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1066 van 1.373
laatste antwoord

Ja, rood kan nog altijd.
Maar ik heb geen zin in wéér een rode wraak terug te krijgen (wat ik dus een tijd geleden wel had).
Aan de andere kant, ik blijf wel met mijn score boven de 99%. Nog even over denken.

#A3
Nee, ik mistte niet jouw point. Hier rijdt al ruim een jaar geen selektvracht meer (alleen voor de Wehkamp). Alle internationale zendingen worden door de TNT bezorgd. Althans bezorgd? Het is de bedoeling dat ze het bezorgen. Klagen bij het postkantoor heeft geen zin. Zegt de mw. van het postkantoor zelf ook. TNT huurt a.h.w. bezorgers in. TNT is dan niet meer verantwoordelijk, aldus de mw. De bezorgers zijn dan verantwoordelijk. Jaja!X-(
En als je ziet wat er rond rijdt? Volgens mij zijn ze het eerste asielzoekerscentrum binnengegaan die ze tegenkwamen en hebben gevraagd of ze íets willen verdienen. Geen enkele blanke, geen enkel woord Nederlands (of verwacht ik nu weer iets teveel van het goede?). ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1067 van 1.373
laatste antwoord

Hou dat spandoek eens bij je Theo, je slaat m'n neus er bijna af. :O

Bericht 1068 van 1.373
laatste antwoord

Koevje, je bent weer eens veel te lief voor die verkoper.
Ofschoon ik nog moet zien dat je het pakje nog gaat ontvangen zou ik in ieder geval de verkoper een dikke rooie geven. Onbeschaamd na een maand mailen dat het vandaag nog op de bus gaat, ja m'n hoela, rood zal ze krijgen]:)
Last minute, ame hoela, kom op Koef, ROOD!!!

Theo
Bericht 1069 van 1.373
laatste antwoord

You are missing my point Koevje: post uit de UK gaat in Nederland via verschillende postbedrijven naar de geadresseerden: Royal Mail zelf naar het schijnt, NPD/Selectvracht, TNT Post, Kiala ... Probeer er bij een nog niet aangekomen pakje eerst maar eens achter te komen waar het is, dan ben je gauw een mooi tijdje bellen verder. En er gaan nog postbedrijven bij komen, contracten met Royal Mail en andere buitenlandse postbedrijven blijven niet zoals tot nu toe steeds hetzelfde, het is het aloude 'verdeel en heers', toegepast door de Europese politiek, je ziet dat ook in ander sectoren, de maatschappij wordt steeds verder versnipperd.

In jouw geval ligt het inderdaad anders, jammer dat er zoveel van dat soort prutsers, oplichters en leugenaars bij zijn gekomen op eBay.

Bericht 1070 van 1.373
laatste antwoord