Ja Koev, daar kan ik ook over meepraten. Zulke leuke dingen komen ook bij mij voor maar je moet ze natuurlijk niet allemaal over een kam scheren dus geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Een maand of drie terug werd er een brief aan mij gericht uit Canada bij een mevrouw uit een heel andere wijk in de bus gestopt en dit ondanks dat het adres er prima en correct op stond.
Die mevrouw heeft de enveloppe weer op de bus gegooit in de veronderstelling dat de brief nu wel zou worden bezorgd.
Wat schertst haar verbazing dat dezelfde brief de volgende dag wederom bij haar in de bus werd gedeponeerd.
Belachelijk maar echt waar. Ze heeft de brief wederom op de bus gegooit terwijl ze op de brief een aantekening over het gebeurde had geschreven maar de brief kwam weer niet bij mij aan. (ze had de brief wel bij mij willen bezorgen maar ik was in die tijd net weer eens op pad)
Wat denk je, de post had doodleuk de brief naar de afzender geretourneerd als zijnde onbezorgbaar en die mailde mij natuurlijk dat klaarblijkelijk het adres niet goed was en of ik maar even het goede adres wilde doormailen.
Wenu, ik schreef hem dat het adres wel degelijk goed was waarop de verkoper de brief opnieuw heeft gepost zonder daar ook maar een cent voor te vragen.
Uiteindelijk kreeg ik de brief wel maar was deze inmiddels 3 weken onderweg geweest.
Ik heb om uitleg gevraagd bij de post maar verder dan een verontschuldiging gingen ze niet.
Zulke dingen gebeuren gewoon, belachelijk maar waar!!
Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!