annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

?:| Mag ik jullie iets vragen.
Nu heb ik al veel dingen van kopers uit de U.K. gekocht.
Is via airmail binnen 5 dagen allemaal netjes thuis bezorgt.
Maar nu heeft een verkoper mij iets verstuurd via Sellers
Standard Internatianal Rate.(dat is 10 dagen geleden)
Weet iemand van jullie hoelang zo iets meestal dan kan duren?

Vriendelijke groetjes Tos
Bericht 1101 van 1.373
laatste antwoord

Dat is inderdaad super snel!! En wat een service zeg van de verkoper!! Petje af!!
Image hosting by PhotobucketPeggy

Bericht 1102 van 1.373
laatste antwoord

Heb contact gehad met de Poolse verkoper en die gaat uitzoeken waar zijn zending kan zijn gebleven.
Inmiddels is hij zo vriendelijk geweest om mij een nieuw exemplaar te sturen en die heb ik zojuist mogen ontvangen.
Vanuit Polen is dit pakje precies 4 dagen onderweg geweest en dat vind ik zeer snel!
Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 1103 van 1.373
laatste antwoord

PS ik bedoel de ZIP code = postcode
PSS Selektvracht
Bericht 1104 van 1.373
laatste antwoord

Heeft bij mij eens 35 dagen geduurd. Omdat iemand de NL in Engeland aangezien heeft voor N van Norway.
... Daar is een hele loge procedure voor!!!!

TNT en Selektvracht goede ervaringen. En die andere is klote want geen controle en de brutaliteit om te vragen om het bij het verdeelcentrum af te halen.

Nu heb ik:
- 20-06 iets gewonnen
- 25-06 afgegeven in London (15 pound verzekerde verzending Royal mail)
Ben beniewd!
Bericht 1105 van 1.373
laatste antwoord

Nog steeds mijn zending uit Poland niet gearriveerd, is nu alweer ruim 3 weken onderweg.
Ik word een beetje ongeduldig hierdoor, ben het niet gewend dat iets zolang onderweg is.
Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 1106 van 1.373
laatste antwoord

Vandaag een klein pakketje ontvangen uit Engeland, gewoon via de airmail. Paste net niet door de brievenbus dus werd misschien daarom door de tnt pakketpost bezorgt. Maandag verstuurd, donderdag binnen 🙂 supersnel dus:)
Bericht 1107 van 1.373
laatste antwoord

mijn lang verwachte pakketje uit Engeland is weer retour afzender .
Was verzonden als International signed for , deze aangetenede zendingen worden altijd bezorgd door TNT (aldus RM Nederland ).
Ik heb geen kaartje in de bus gehad dat er een poging is ondernomen om te bezorgen dus heeft het pakketje een maand gelegen op het postkantoor en nu retour afzender X-(

Het schijnt ook zo te zijn dat selektvracht geen pakketjes meer bezorgd voor RM .

Image hosted by Photobucket.com jolanda

Image hosted by Photobucket.com jolanda
Bericht 1108 van 1.373
laatste antwoord

Ik kreeg deze week een zending uit Engeland die werd bezorgd door "The Comprador Group BV". Zie http://www.comprador.nl of http://www.dutchpost.com

Deed er anderhalve week over (standard verzending voor een boek). Werd 's avonds door een "bijklusser" bezorgd. Al met al niet slecht. Naast RM-NL en Selektvracht is dit bedrijf dus ook in de markt voor zendingen uit Engeland.
Bericht 1109 van 1.373
laatste antwoord

Ik vind het nog steeds super leuk om een pakje uit de USA of verwegistan te krijgen. Jongste spaart hier pokemon, en dan kan je ook in thailand goed en leuk slagen. Geen games hoor die kopen we hier gewoon in de gamestore in Nederland.:-)

Bericht 1110 van 1.373
laatste antwoord