Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Sinds geruime tijd wordt alles door de TNT geleverd. Selektvracht zie ik niet meer. Dus helaas A3, jouw verhaal gaat niet op.
KB daarentegen heeft wel gelijk.;-)
...... koevje
29 juni was op een vrijdag dus zitten er al 2 weekenden tussen.
Ik zou nog niet wanhopen , ik heb ook weleens 3 weken op een pakketje uit de UK moeten wachten.
Een hele tijd goed gegaan en nu mis ik weer 2 pakjes uit UK. Op 29/6 verzonden. Lijkt niet lang geleden, maar mijn ervaring heeft geleerd dat het hooguit 5 dagen duurt. Mijn gewonnen object uit de USA was er binnen 6 dagen.
Ik heb wel 2 andere pakjes uit de UK ontvangen die op 1 juli zijn verzonden. Ik begrijp er soms geen bal van.
Moet ik me nu zorgen maken??
...... koevje
"Jazzgirl1970: Maar als ik dit zou lees: beloofd het niet veel goeds ..."
Ondanks dat het allemaal gruwelijk lang duurt, moet ik er wel bij zeggen dat tot nog toe wel alle pakketjes uiteindelijk aangekomen zijn. Dus wat dat betreft hoef je het niet te laten om spullen uit de UK te kopen.
Hallo,
Ook ik zit op 5 pakjes vanuit UK te wachten van verschillende verkopers & ze hebben me gemaild wanneer het verstuurd is (vanaf 12 juni & passen gewoon in de brievenbus); het vreemde is: dat 2 andere, eerdere zendingen wel heb ontvangen(deze moest ik tekenen voor onvangst). Maar als ik dit zou lees: beloofd het niet veel goeds:O & voorlopig koop ik geen spullen meer uit de UK. Sowieso, neem ik contact op met TNT.
Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Pakketjes die maanden onderweg zijn en in het midden van de nacht ineens in de brievenbus gestopt lijken te zijn. Ik heb het ook allemaal meegemaakt.
Ook een keer dat 5 pakjes tegelijk in mijn brievenbus zaten, terwijl ze toch met meerdere dagen ertussen vanaf verschillende plekken in de UK waren verstuurd.
Nu zit ik al weer 3 weken te wachten op een pakje uit de UK en dat terwijl al mijn pakjes uit Japan tot nu toe binnen een dag of 4 a 5 op de mat liggen X-(
😄 Hallo Piw
Dank je wel voor je snelle reactie op mijn vraag.
Ik dacht dat het ook een verstuur methode was zoals airmail small packets.Wat dom van mij.
Die term betekent alleen "standaard internationaal tarief van de verkoper" en zegt niets over de manier waarop het verzonden is, alleen over de kosten die de verkoper ervoor berekent.