annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Schandalig! Dat zou verboden moeten worden! B-)
En die anderen maar weken- of maandenlang wachten ...

het Nederlandse vingertje

Bericht 1081 van 1.373
laatste antwoord

Ondanks alle negatieve verhalen en lange wachttijd heb ik de gok toch weer genomen en een dvd box in UK besteld. Dinsdag betaald en netjes een mail gekregen dat me paypal betaling ontvangen is. Ook gelijk een berichtje met een wachtwoord zodat ik kan zien wat de status van me bestelling is. Woensdag weer een mail dat m'n bestelling verzonden is en inderdaad, met de link en het wachtwoord zie ik dat me pakketje verstuurd is.

Ik ging er dus maar uit dat ik voor volgende week vrijdag wel een pakketje zou moeten hebben. Maar tot mijn verbazing komt er net een busje van TNT voorrijden met me pakketje. Dus in 2 dagen!!!! Het is dus niet onmogelijk....
Bericht 1082 van 1.373
laatste antwoord

Post en pakketten uit het VK komen hier weer via Tnt
Bericht 1083 van 1.373
laatste antwoord

Ja, de meeste problemen komen vanuit de U.K. Daar word vaak de mail vertraagd en zelfs vaak zoek geraakt! Oke, ik zeg niet, dat sommige pakketdiensten soms hun pakjes wel eens een paar dagen langer vasthouden(opsparen) want dat gebeurd wel degelijk!
Ik raad aan altijd verzekerd te verzenden vanuit de U.K!!! Gaat goed en snel!
Bericht 1084 van 1.373
laatste antwoord

@stationix: begrijp ik nou goed dat een verzending binnen de UK er al erg lang over deed? Dan zou het probleem misschien toch eerder in de UK dan in NL liggen ...
Bericht 1085 van 1.373
laatste antwoord

Bij ons ook lijn 85
Bericht 1086 van 1.373
laatste antwoord

De afgelopen jaren hebben wij veel problemen gehad met het ontvangen van post uit de U.K. Vooral kleine pakketten is een ramp. Vertragingen van 7 a 9 weken zijn normaal. Tijdschriften komen soms helemaal niet meer aan. Inmiddels wachten we al sinds eind mei op een aantal pakketten uit Portsmouth. Een pakketje verstuurd tijdens onze vakantie in de U.K. naar een kennis die ca. 100 km verder op woont was begin dit jaar twee maanden 'onderweg'.
Bericht 1087 van 1.373
laatste antwoord

TNT levert hier eigenlijk alleen nog maar pakketjes af als daar voor getekend moet worden (of voor betaald moet worden )

Selektvracht leverde hier ook pakketjes uit de Uk af , maar nu niet meer , komt nu ook een plaatselijke koeriersdienst voor.

Image hosted by Photobucket.com jolanda

Image hosted by Photobucket.com jolanda
Bericht 1088 van 1.373
laatste antwoord

Hier komt TNT altijd met een eigen bus aan de deur ...

Cor

Cor

Bericht 1089 van 1.373
laatste antwoord

Komt wel weer, selectvrachtbezorger zal wel ontslagen zijn 😛

zonder gekheid, TNT levert ook nog amper pakketjes aan huis af, daar huren ze weer koeriersbedrijven voor in, hier althans wel

het Nederlandse vingertje

Bericht 1090 van 1.373
laatste antwoord