annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Niet helemaal A3.
Ik heb mail contact gehad met een verkoper uit de UK. Iets begin juli gekocht, tot op heden niet ontvangen. Gevraagd waar het blijft, geen antwoord. Nogmaals gemaild, weer geen antwoord. Tot 5 keer toe en ik zat er vanmorgen over te denken om dan maar een geschil te openen. Ik ben dus erg geduldig, maar geen antwoord vind ik geen stijl.
Geschil nog niet geopend, ik heb eerst maar weer eens gemaild met verkoper.
Antwoord:
Ja, het gaat vandaag op de bus. Ik had een last minute vakantie (van ruim een maand???). Nou het zal wel. Ik geef de verkoper een week de tijd en anders gooi ik er echt een geschil tegenaan.
In dit geval is de verkoper dus de schuldige. ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1071 van 1.373
laatste antwoord

'Europa'

vanwege dat 'liberaliseren van de postmarkt', dit is nog maar het begin ...

het Nederlandse vingertje

Bericht 1072 van 1.373
laatste antwoord

Met die wetenschap is de oplossing toch simpel: gewoon niet meer kopen in de UK, in elk geval niet zomers

Het kan dus wel. Nu weer iets binnen 5 dagen ontvangen vanuit de UK. Ik snap er geen snars van. Wil de echte schuldige nu opstaan? De verkoper, RM of TNT? Schiet mij maar lek. ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1073 van 1.373
laatste antwoord

Dan kon je wel eens te laat zijn met je Paypal-claim.

Bericht 1074 van 1.373
laatste antwoord

Ik lees net op de site van Royal Mail dat er een staking gaande is? Zou het daarom zo lang duren met ontvangen van pakjes uit de UK? Zie link:

http://www.royalmail.com/portal/rm/breakingnews?pageId=bn_article&articleId=13280001

Het wachten duurt nu wel erg lang...Of kan ik maar beter een PP-claim indienen? Het gaat om 2 gekochte items op 7 & 8 juni bij verschillende verkopers;op mail wordt slecht gereageerd. Graag een reactie.
Bericht 1075 van 1.373
laatste antwoord

Vandaag een brief ontvangen met dubbel machinestempel TNT POST, 31.VI.1 - 2 (moet zijn gestempeld in regio Sittard).

Op een andere brief het juiste stempel 31.VII.07 -22

Nu maar wachten tot die eerste brief geld waard wordt ?

Bericht 1076 van 1.373
laatste antwoord

In ieder geval is de zomertijd een rottijd om te kopen in de UK.

Met die wetenschap is de oplossing toch simpel: gewoon niet meer kopen in de UK, in elk geval niet zomers.

Cor

Cor

Bericht 1077 van 1.373
laatste antwoord

Vandaag een pakketje ontvangen wat op 2 juli gepost is (en afgestempeld op 2 juli).
Krijg ik nu weer datzelfde gezeur als vorig jaar? Dat ik weken moet wachten op pakketjes vanuit de UK?
Heb onlangs iets gekocht in USA en binnen 5 dagen op de mat.
Ik word moe van TNT of zou het RM zijn? Ik weet niet wie nou de schuldige is. In ieder geval is de zomertijd een rottijd om te kopen in de UK. ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1078 van 1.373
laatste antwoord

Vanmorgen een R.M. Airmail brievenbuspost (small parcel) ontvangen dat op 16 juli gepost was. Bezorging hier door Selectmail, wat alleen op di en vrij bezorgt. Dat laatste genereert dus sowieso al vertraging.

Cor

Cor

Bericht 1079 van 1.373
laatste antwoord

Ook nu weer problemen met U.K.!Vorige week woensdag is er een pakketje vanuit daar verzonden mer R.M AIRMAI(Ja ik dacht ik waag het er toch maar op) nog niets ontvangen...nu is er afgelopen Zaterdag ook weer wat verstuurd vanuit daar.....zelfde methode....en is vandaag reeds binnen, ik dacht eerst dat mischien vanwege de vakantie het wat langer zou duren...maar dat gaat dus niet op nu.....Ik ben bang dat de verkoper van het item eigenlijk voor de lage prijs niet aan me kwijt wil en er mischien onder het mom van , onder uit wil komen......de comminucatie is in elk geval erg slecht!
even afwachten nog maar............
Bericht 1080 van 1.373
laatste antwoord