Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Recent ook een "pakje" (brievenbuspost) ontvangen uit het UK. Regular Airmail, Royal mail.
Ik had het binnen twee dagen !
Bezorging ging geloof ik via Royal Mail Nederland. Op de sticker stond Royal Mail Netherlands postbezorging, TPG Post port betaald. (geen TNT ??). De plaats Rijswijk stond ook op die sticker.
Maar het vorige pakketje (brievenbuspost, regular Airmail) had 8 of negen dagen nodig om op mijn adres aan te komen.
Tip: als je echt wilt voorkomen dat bezorging via RM Netherlands gaat kun je je verkoper vragen aangetekend te verzenden. Kost 3.50 GBP extra maar dan weet je zeker dat bezorging door TNT geschiedt. TNT Post heeft namelijk het wettelijk monopolie op aangetekende stukken.
HEB VANDAAG DE PLACE MATS BINNEN WAAROP IK AFGELOPEN MAANDAG HEB GEBODEN EN GEWONNEN.DAT IS DUS HEEL SNEL
DAT GING PER AIRMAIL.IK HEB HELAAS NIET GEZIEN WIE HET PAKJE HEEFT BEZORGD.IK WAS AAN HET WERK.
MIJN ANDERE 5 ITEMS DIE 24 MAART DOOR DE VERKOOPSTER ZIJN VERSTUURD HEB IK NOG NIET BINNEN MAAR DIE WAREN SHIPPED(DAT IS DUS 2 WEKEN GELEDEN)WEET IEMAND HOELANG DAT KAN DUREN.
Ik heb aan iemand in Engeland waar ik wat gekocht heb gevraagd hoe lang het kon duren voordat de pakjes uit Engeland bij je thuis gearriveerd zijn.
Hij of Zij zei met airmail meestal 2 weken
en met surface kan het wel een week of 12 onderweg zijn.
En met Euro 48 (betekent dat de bedoeling is dat het binnen 48 uur bij je thuis afgeleverd is)
Ik ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten.
Het is weer opnieuw mis met zendingen uit de UK. Je kan beter alleen nog aangetekend laten verzenden. Het is een soort roulette. RM Nederland bellen heeft geen zin want ze kunnen je niet eens vertellen aan welk bedrijf ze in jouw postcodegebied de bezorging hebben uitbesteed. Ik heb die vraag ze een paar keer telefonisch voorgelegd. Óf ze weten het niet of ze suggereren dat alle problemen bij TNT Post liggen (maar die bezorgt UK zendingen gewoon zoals het hoort). http://www.rm-nl.nl/ tel 0800-7665000