annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Claimen via PayPal.
Dat zet ze onder druk al is het slechts voor de zekerheid.
Je kan altijd cancelen en kies voor niets ontvangen.
Bericht 1191 van 1.373
laatste antwoord

Goede Middag allemaal.
Nog eventjes over mijn 5 items uit UK (ovenschalen)
Heb de 14 maart betaald via P.P.
Heb 24 maart bericht gekregen dat hij is verstuurd.
3 weken gewacht .Mailtjes gestuurd naar de verkoopster.
Geen antwoord.Krijg ik gisteren tot mijn stomme verbazing een mail dat het de 14 april is verstuurd met Royal mail small packets,Heb op mijn bestelling gegevens gekeken en daar stond op label afgedukt 14 april.
Het is dus niet alleen de post .Sommige verkopers op Ebay sjoemelen ook.
(toen ik nog wat moest weten over de items en haar verschillende dingen vroeg kreeg ik wel gelijk een mailtje terug)maar na het betalen ho maar.
Wat moet ik nu doen??? Nog eventjes een weekje wachten?
Als het kan en jullie er zin in hebben graag een reactie.

vriendelijke groetjes en een verry nice day.
Bericht 1192 van 1.373
laatste antwoord

marktwerking? :^O
Bericht 1193 van 1.373
laatste antwoord

Pakketten uit UK moeten via internet te volgen zijn via
http://www.parcelforce.com/portal/pw
Bericht 1194 van 1.373
laatste antwoord

Hallo,

Even een update betreffend mijn ervaring met de UK.
Heb contact gehad met de verkoper.
Dat van dure pakketten (200 euro bijv.) is zo te zien een vaak voorkomende probleem.
Hij maakt er gelijk werk van, dus Royal Mail heeft straks een claim aan hun broek hangen.

Tevens ben ik nu in overleg met de verkoper over een alternatieve produkt ter vervanging van waar ik op geboden heb.

Ik hou jullie op de hoogte.
Bericht 1195 van 1.373
laatste antwoord

Goede Morgen
Mijn pakketjes nog niet binnen die op 24 maart verzonden zijn van uit Engeland (Standard national rate)
Is het te vroeg om de verkoopster op de hoogte te brengen dat mijn pakketjes er nog niet zijn?
Het is allemaal serviesgoed dus geen brievenbus post.
Ze zei n.l.in een mail van 24 maart dat ze waren shipped en dat ik ze shortly binnen zou krijgen.Maar dat is al 19 dagen geleden.Moet ik nu ongerust worden?Dit is voor mij de eerste keer.Een heleboel geld voor mij GBP 106.
Bericht 1196 van 1.373
laatste antwoord

Maar fijne kruiden, wie zegt er dat ze een vliegtuig hebben gebruikt? Luchtpost kan ook per postduif betekenen. Waarschijnlijk hebben ze een bejaarden-duiventil met altzeimerpatientjes gehuurd om de kosten te drukken 🙂
Bericht 1197 van 1.373
laatste antwoord

Voor de aardigheid heb ik uitgerekend met welke snelheid in kilometer per uur deze zending tot mij is gekomen. De totale afstand bedroeg van deur tot deur 304 mijlen (volgens maps.google.co.uk). Dat is 489 kilometer. De zending was 510 uur onderweg. De gemiddelde snelheid van deze luchtpostzending bedroeg maar liefst MINDER DAN 1 KILOMETER PER UUR. De meeste vliegtuigen vallen bij deze snelheid spontaan naar beneden. Mateloos fascinerend dat men toch in staat is gebleken het vliegtuig in kwestie in de lucht te houden.:-p
Bericht 1198 van 1.373
laatste antwoord

Het is wel amateurisme ten top, terwijl we toch professionele verzendkosten betalen. 🙂

Ik heb RM-NL vorige week nog gemaild met uitleg en een link naar dit discussie-draadje. Misschien dat ze ooit nog eens hun zaakjes op een rijtje krijgen, maar ik hou mijn adem maar niet in...

(laatste stand van zaken met mijn eigen pakje is 8 weken en counting...)
Bericht 1199 van 1.373
laatste antwoord

Bij mij nu ook op 2e Paasavond om 20.45 uur bezorgd na drie weken. Was Airmail verzonden. Bezorger in een ongemerkte Peugeot bestelauto. Vader achter het stuur en minderjarige zoon die het in de brievenbus stopte. Kinderarbeid, foei!

En RM-Netherlands bezwoer mij: "Nee hoor, er worden geen zendingen opgespaard!"
Bericht 1200 van 1.373
laatste antwoord