annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
zo gaat het altijd, net als in het andere draadje waar OP
ook niet liet weten dat het binnen was.

dromen


dromen
Bericht 551 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik heb veel doorgelezen hier
toch jammer dat er velen zijn die wel de ellende hier uitstorten maar niet echt de afloop v/h pakket neerzetten
heb hele draadje doorgelezen
Bericht 552 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

kep t een en ander doorgelezen
de douane gaat er maar steeds vanuit dat alles via ebay woordt verkocht en met paypal wordt betaald ,maar wat als er nu geen paypalbewijs is omdat je het niet via ebay/paypal gekocht heb maar gekregen
ik doel hierop dat je toch iets gewoon kan krijgen
daarbij is de waarde op het formulier gezet nl 150 $ en 80$ verzendkosten maakt 230 dollar om te belasten
Nee de douane denkt dat alles met ebay te maken heeft

trouwens nu denk ik ook dat het er ook aan ligt welke douane het pakket onderhanden krijgt
als je pech heb , dan heb je een zeiksnor
k heb een nummermelder maar nog nix gebeld
trouwens de grootte van een pakket zegt ook nix
in de mijne zit een oude tank van een motor maar in een klein pakketje kan wel een diamanten ring zitten van 10.000 euro

pakketlabel USPS : CP103397195US
maar goed nederland is het nr uno land van belastingen
behalve ministers die claimen verloren gegane zonnebrillen .....en dan zal het wel uit de duurste rage van ray ban wezen
Bericht 553 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
verkopers kunnen hun pakket vooraf online aanmelden bij usps en krijgen dan een trackingnumber..maar dat wil nog
niet zeggen dat ze het pakketje ook al hebben afgegeven
bij het postbedrijf.

ik had iets gekocht, dat was op 12 juni al aangemeld en
kwam ook maar niet..latere informatie op de tracksite gaf
ook aan dat info recieved op 12 juni, maar pakketje aangeboden op 28 juni of zoiets en pas dan gaat het verzendingsproces beginnen.

dromen


dromen
Bericht 554 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

slaapmarkt
Community-lid
Met die veiling is niets aparts (aan de online gegevens wel zoals gezegd), maar die is van 29 mei en om een claim te starten moet je binnen 45 dagen na betaling actie ondernemen, vandaar dat je tot actie werd aangespoord.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 555 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

rikhermsenbzc5
Community-lid
ja, het gaat idd om dat CNC rotary geval
is daar wat mee aan de hand dan?

Ik heb paypal gebeld, daar vertelden ze dat ik een geschil moest openen, wat ik nu dus gedaan heb. als ik binnen 20 dagen nog niets ontvangen heb, moet ik een claim starten.

Alvast bedankt.

Gr. Rik
Bericht 556 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

slaapmarkt
Community-lid
Je leest niet goed.

Als de donder een claim niet ontvangen starten bij Paypal.
Het pakket is volgens die info nl. helemaal niet verzonden.
Het is niet 100% zeker dat dat dus niet gebeurd is, want die info wordt niet altijd overal even goed bijgehouden.
Gaat het om dat CNC Rotary geval?

Daarom Paypal claim starten als dat nog kan en je daarbij niet aan het lijntje laten houden door verkoper maar goed de termijnen in de gaten houden om je betaling terug te kunnen vragen. Mocht het ding alsnog worden bezorgd, dan kun je altijd nog opnieuw betalen.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 557 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

rikhermsenbzc5
Community-lid
Hoi,

ik heb een pakket(je) besteld in amerika, en dat is al best wel lang geleden. als ik op USPS mijn tracking info invul, krijg ik het volgende:

Label/Receipt Number: LJ22 6681 522U S
Class: First-Class Mail International
Service(s): International Letter
Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on May 30, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. No further information is available for this item.

Het pakket is door de verkoper verzonden op 30 mei 2009. Hij zegt zelf dat het er goed uit ziet aan die kant(Amerika) en dat ik de contact op moet nemen met de Douane. Nu heb ik net TNT post gebeld, en die zeggen dat het pakket nog niet gearriveerd is in nederland. Wat kan ik nu het beste doen?

Alvast bedankt.

Gr. Rik
Bericht 558 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

isabet_reau
Community-lid
ja, TNT.

Die nummeren het om naar een 3S/ nummer.

Vergt gewoon wat geduld. Eventueel kun je na een aantal dagen ook nog emailen naar de afdeling inklaring.
Bericht 559 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

polles90
Community-lid
Ik heb die zelfde informatie ook ontvangen! En als het goed is krijg je nu een track en trace nummer van TNT? Weet iemand hoe dit werkt?
Bericht 560 van 1.072
laatste antwoord