Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-07-2009 00:32
kep t een en ander doorgelezen
de douane gaat er maar steeds vanuit dat alles via ebay woordt verkocht en met paypal wordt betaald ,maar wat als er nu geen paypalbewijs is omdat je het niet via ebay/paypal gekocht heb maar gekregen
ik doel hierop dat je toch iets gewoon kan krijgen
daarbij is de waarde op het formulier gezet nl 150 $ en 80$ verzendkosten maakt 230 dollar om te belasten
Nee de douane denkt dat alles met ebay te maken heeft
trouwens nu denk ik ook dat het er ook aan ligt welke douane het pakket onderhanden krijgt
als je pech heb , dan heb je een zeiksnor
k heb een nummermelder maar nog nix gebeld
trouwens de grootte van een pakket zegt ook nix
in de mijne zit een oude tank van een motor maar in een klein pakketje kan wel een diamanten ring zitten van 10.000 euro
pakketlabel USPS : CP103397195US
maar goed nederland is het nr uno land van belastingen
behalve ministers die claimen verloren gegane zonnebrillen .....en dan zal het wel uit de duurste rage van ray ban wezen
de douane gaat er maar steeds vanuit dat alles via ebay woordt verkocht en met paypal wordt betaald ,maar wat als er nu geen paypalbewijs is omdat je het niet via ebay/paypal gekocht heb maar gekregen
ik doel hierop dat je toch iets gewoon kan krijgen
daarbij is de waarde op het formulier gezet nl 150 $ en 80$ verzendkosten maakt 230 dollar om te belasten
Nee de douane denkt dat alles met ebay te maken heeft
trouwens nu denk ik ook dat het er ook aan ligt welke douane het pakket onderhanden krijgt
als je pech heb , dan heb je een zeiksnor
k heb een nummermelder maar nog nix gebeld
trouwens de grootte van een pakket zegt ook nix
in de mijne zit een oude tank van een motor maar in een klein pakketje kan wel een diamanten ring zitten van 10.000 euro
pakketlabel USPS : CP103397195US
maar goed nederland is het nr uno land van belastingen
behalve ministers die claimen verloren gegane zonnebrillen .....en dan zal het wel uit de duurste rage van ray ban wezen