Ik wacht al een hele tijd op mijn pakketje
Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: Into Foreign Customs
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. No further information is available for this item.
Detailed Results:
Bullet Into Foreign Customs, July 08, 2010, 1:27 pm, NETHERLANDS
Bullet Arrived Abroad, July 08, 2010, 1:26 pm, NETHERLANDS
Bullet International Dispatch, July 03, 2010, 9:41 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Bullet Arrival
Bullet Acceptance, July 02, 2010, 10:36 am, LAKE ELSINORE, CA 92530
heb TNT gemaild :
ik verwacht al een tijdje een pakketje vanuit de VS en ik heb ook een trackingnummer gekregen waarmee ik via de site USPS kan zien dat het pakketje sinds 8 juli Into Foreign Customs, July 08, 2010, 1:27 pm, NETHERLANDS is.
ik heb een tijdje geleden ook deze vraag gesteld en ik kreeg als antwoord dat het max 30 dagen kan duren en dit de NL trackiing nummer is.
de 30 dagen zijn nu verstreken en ik heb het nog steeds niet.
Weten jullie waar mijn pakketje is / blijft / waarom het zo lang duurt en of er enige spoed achter gezet kan worden, wil namelijk heel graag mijn pakketje hebben zodat ik de verkoper kan laten weten dat ik het in goede orde ontvangen heb en als dit niet het geval is ik nog stappen kan ondernemen.
alvast bedankt voor de informatie & moeite
antwoord tnt :
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw email stelt u een vraag over een, naar u, toegezonden pakket met barcode . Graag wil ik hierop reageren.
In mijn systeem, is uw pakket met de nederlandse barcode, sinds 8 juli 2010 bij de afdeling douane/inklaringen. Uw pakket is op dit moment nog niet vrijgegeven. Wat de reden hiervan is, is mij niet bekend.Wanneer u, uw pakket deze week niet ontvangt, wil ik u adviseren om een onderzoek te laten opstarten.
Mijn excuses voor het ongemak.
weer een mail van mij :
Goedemiddag
erg bedankt voor uw antwoord.
normaal duurt het nooit zo lang en ik heb al vaker spullen uit de VS laten komen en dat was binnen een paar dagen bij mij binnen.
zo een onderzoek laten opstarten hoe en bij wie zou ik dat moeten laten doen ?
Want het lijkt mij nu wel tijd voor een onderzoek.
hoop dat ik spoedig mijn pakketje ontvang
weer een antwoord van tnt :
Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u een pakket uit de Verenigde Staten nog niet heeft ontvangen. Ik vind het vervelend dat dit pakket niet bij u is afgeleverd en ik bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u over de wijze waarop een onderzoek kan worden ingesteld.
Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. Deze kan met een navraagformulier een onderzoek instellen. De postorganisaties hebben wereldwijd afgesproken dat een navraag wordt gestart in het land van verzending.
weer een mail van mij :
goedemorgen, bedankt voor uw reactie. ik heb inmiddels de verkoper ook een mail gestuurd kijken wat hij voor mij kan doen.
Maar toch vind ik de gang van zaken vreemd, als er iets onduidelijk is aan de papieren hadden ze mij toch kunnen contacten, ik heb een bewijs van wat ik betaald heb zodat er duidelijk is hoeveel invoerrecht / ander kosten er betaald moet worden.
voor de goede orde, waar is het pakketje nu, toch bij jullie, want op de site van de douane zie ik staan dat hun geen pakketjes hebben.
zou u ook niet van uw kant hier wat aan kunnen doen / uitzoeken wat er mis is dat het zo lang duurt ? En mij misschien middels deze manier kunnen laten weten wat ik zou kunnen doen (misschien een bewijs van paypal betaling mailen) zodat we dit allemaal kunnen verspoedigen en dat ik snel mijn pakketje krijg.
alvast heel erg bedankt voor de moeite
en weer die doos van tnt :
Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over uw te ontvangen zending vanuit het buitenland.
Zoals mijn collega heeft aangegeven kan de afzender een navraag opstarten. Aangezien de afzender de opdrachtgever is van de zending kan alleen de afzender een navraag opstarten. Dit heeft te maken met het feit dat de afzender de opdrachtgever is en de afspraken die u met de afzender heeft staan hier los van. De postorganisaties hebben wereldwijd afgesproken dat een navraag wordt gestart in het land van verzending.
Helaas kan ik in deze niets voor u betekenen.
tjonge tjonge wordt hier echt niet goed van
heb nu helemaal niks en moet maar contact zoeken met de afzender
terwijl het pakketje gewoon hier in NL ligt.
TNT is echt heeeeeeel slecht