annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Ik heb op 2-08 een pakket vestuurd naar Engeland via de TNT. pakket plus met tracktrace en priority. Nu heeft de post het verkeerde form gebruikt voor buiten de EU. De laatste keer dat het gescand is was op 24.08 met pakker verzonden naar land van geadresseerde. Daarna volledige stilte. Het pakket is ook nog niet aangekomen terwijl normaal priority 2-4 werkdagen is.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt, en moet ik me zorgen maken (doe ik al).
Bericht 31 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
#1035 dat hangt van het type verzending af...sommige tracks gaan niet verder dan de landgrens.

je kunt tnt bellen en vragen waar het is.

dromen


dromen
Bericht 32 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
douane is tnt...dus als je een postbus hebt weet tnt ook van wie die is.

dromen


dromen
Bericht 33 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ach... soms zit het mee, soms zit het tegen..
Soms, en dat is meestal, fiets je zo door de customs heen.. en soms heb je pech en moet je betalen. Heb ik nu ook! 😞

Detailed Results:

Into Foreign Customs, August 10, 2010, 11:13 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, August 10, 2010, 11:12 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, August 08, 2010, 6:28 pm, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, August 07, 2010, 4:34 pm, NEW YORK, NY 10199
Acceptance, August 07, 2010, 1:38 pm, NEW YORK, NY 10009

Vriend van me heeft een pakketje opgestuurd, weliswaar met een lagere waarde, maar ik denk dat de douane daar anders over denkt...
Ik ga toch eens bellen vandaag...

Maar geloof me, ze weten je altijd te vinden.
Ik gebruik vrijwel altijd een postbus, maar daar leveren ze niet (TNT) als er douane betaald moet worden, ze (de douane) belde me thuis en wist mij te vertellen dat ze het lieten versturen naar mijn huisadres...?:|
Bericht 34 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ach... soms zit het mee, soms zit het tegen..
Soms, en dat is meestal, fiets je zo door de customs heen.. en soms heb je pech en moet je betalen. Heb ik nu ook! 😞

Detailed Results:

Into Foreign Customs, August 10, 2010, 11:13 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, August 10, 2010, 11:12 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, August 08, 2010, 6:28 pm, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, August 07, 2010, 4:34 pm, NEW YORK, NY 10199
Acceptance, August 07, 2010, 1:38 pm, NEW YORK, NY 10009

Vriend van me heeft een pakketje opgestuurd, weliswaar met een lagere waarde, maar ik denk dat de douane daar anders over denkt...
Ik ga toch eens bellen vandaag...

Maar geloof me, ze weten je altijd te vinden.
Ik gebruik vrijwel altijd een postbus, maar daar leveren ze niet (TNT) als er douane betaald moet worden, ze (de douane) belde me thuis en wist mij te vertellen dat ze het lieten versturen naar mijn huisadres...?:|
Bericht 35 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

dr_doggystyle
Community-lid
Ik wacht al een hele tijd op mijn pakketje

Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: Into Foreign Customs

Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. No further information is available for this item.
Detailed Results:

Bullet Into Foreign Customs, July 08, 2010, 1:27 pm, NETHERLANDS
Bullet Arrived Abroad, July 08, 2010, 1:26 pm, NETHERLANDS
Bullet International Dispatch, July 03, 2010, 9:41 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Bullet Arrival
Bullet Acceptance, July 02, 2010, 10:36 am, LAKE ELSINORE, CA 92530

heb TNT gemaild :
ik verwacht al een tijdje een pakketje vanuit de VS en ik heb ook een trackingnummer gekregen waarmee ik via de site USPS kan zien dat het pakketje sinds 8 juli Into Foreign Customs, July 08, 2010, 1:27 pm, NETHERLANDS is.
ik heb een tijdje geleden ook deze vraag gesteld en ik kreeg als antwoord dat het max 30 dagen kan duren en dit de NL trackiing nummer is.
de 30 dagen zijn nu verstreken en ik heb het nog steeds niet.
Weten jullie waar mijn pakketje is / blijft / waarom het zo lang duurt en of er enige spoed achter gezet kan worden, wil namelijk heel graag mijn pakketje hebben zodat ik de verkoper kan laten weten dat ik het in goede orde ontvangen heb en als dit niet het geval is ik nog stappen kan ondernemen.
alvast bedankt voor de informatie & moeite

antwoord tnt :
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw email stelt u een vraag over een, naar u, toegezonden pakket met barcode . Graag wil ik hierop reageren.

In mijn systeem, is uw pakket met de nederlandse barcode, sinds 8 juli 2010 bij de afdeling douane/inklaringen. Uw pakket is op dit moment nog niet vrijgegeven. Wat de reden hiervan is, is mij niet bekend.Wanneer u, uw pakket deze week niet ontvangt, wil ik u adviseren om een onderzoek te laten opstarten.

Mijn excuses voor het ongemak.

weer een mail van mij :
Goedemiddag
erg bedankt voor uw antwoord.
normaal duurt het nooit zo lang en ik heb al vaker spullen uit de VS laten komen en dat was binnen een paar dagen bij mij binnen.
zo een onderzoek laten opstarten hoe en bij wie zou ik dat moeten laten doen ?
Want het lijkt mij nu wel tijd voor een onderzoek.
hoop dat ik spoedig mijn pakketje ontvang

weer een antwoord van tnt :
Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u een pakket uit de Verenigde Staten nog niet heeft ontvangen. Ik vind het vervelend dat dit pakket niet bij u is afgeleverd en ik bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u over de wijze waarop een onderzoek kan worden ingesteld.

Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. Deze kan met een navraagformulier een onderzoek instellen. De postorganisaties hebben wereldwijd afgesproken dat een navraag wordt gestart in het land van verzending.

weer een mail van mij :
goedemorgen, bedankt voor uw reactie. ik heb inmiddels de verkoper ook een mail gestuurd kijken wat hij voor mij kan doen.
Maar toch vind ik de gang van zaken vreemd, als er iets onduidelijk is aan de papieren hadden ze mij toch kunnen contacten, ik heb een bewijs van wat ik betaald heb zodat er duidelijk is hoeveel invoerrecht / ander kosten er betaald moet worden.
voor de goede orde, waar is het pakketje nu, toch bij jullie, want op de site van de douane zie ik staan dat hun geen pakketjes hebben.

zou u ook niet van uw kant hier wat aan kunnen doen / uitzoeken wat er mis is dat het zo lang duurt ? En mij misschien middels deze manier kunnen laten weten wat ik zou kunnen doen (misschien een bewijs van paypal betaling mailen) zodat we dit allemaal kunnen verspoedigen en dat ik snel mijn pakketje krijg.
alvast heel erg bedankt voor de moeite

en weer die doos van tnt :
Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over uw te ontvangen zending vanuit het buitenland.

Zoals mijn collega heeft aangegeven kan de afzender een navraag opstarten. Aangezien de afzender de opdrachtgever is van de zending kan alleen de afzender een navraag opstarten. Dit heeft te maken met het feit dat de afzender de opdrachtgever is en de afspraken die u met de afzender heeft staan hier los van. De postorganisaties hebben wereldwijd afgesproken dat een navraag wordt gestart in het land van verzending.

Helaas kan ik in deze niets voor u betekenen.


tjonge tjonge wordt hier echt niet goed van
heb nu helemaal niks en moet maar contact zoeken met de afzender
terwijl het pakketje gewoon hier in NL ligt.
TNT is echt heeeeeeel slecht
Bericht 36 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ivovisser77
Community-lid
ik wacht op een pakketje uit canada, is me eigenlijk iets te lang onderweg, vind het ook vreemd dat er in de tracking niet staat dat het in het destination land is aangekomen en de douane is ingegaan.

Track History
2010/07/15 10:26 international item has left Canada
2010/07/12 18:51 QUEBEC Item processed at postal facility
15:08 ST-LAMBERT-DE-LAUZON Item accepted at the Post Office
Bericht 37 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smorodinka30
Community-lid
deveny55
tja dan had je ze hier in nederland moeten kopen...
hier niet gevonden wat ik hebben wou:-(
bedankt voor de link;-)

zal niet meer zeuren, heeft toch geen zin:-)
Bericht 38 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
tja dan had je ze hier in nederland moeten kopen...

als de waarde van de schoenen onder de 150 is mag je rekenen op 19%btw over aankoopprijs en verzendkosten + 12,50 tnt kosten (17,50 als het een EMS zending is)

http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-02.html#P57_4968

dromen


dromen
Bericht 39 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smorodinka30
Community-lid
metrijstB-)
ja, ja, weet ik;-)
maar ik ben zo bang dat het lang gaat duren bij de douane, en ik ga volgende week op vakantie:-)
Bericht 40 van 1.072
laatste antwoord