annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

erik987
Community-lid

Hallo,



ik weet dat het al heel vaak is gepost hier, maar ik heb mijn geval er nog niet zo snel tussen zien staan.


Ik neem aan dat een pakket (in mijn geval een modelauto uit amerika laten overkomen als cadeau) met een vliegtuig overkomt, en niet met een boot? Want ik wacht al een aantal dagen op een update van mijn track&confirm:



Class: Priority Mail International Parcels


Service(s): International Parcels


Status: International Dispatch




Your item left the United States from ISC LOS ANGELES CA (USPS) at 6:16 pm on September 08, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.




Detailed Results:


International Dispatch, September 08, 2010, 6:16 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)


Arrival


Electronic Shipping Info Received, September 07, 2010



Er staat dus dat hij al 6 dagen onderweg is. Hij hoort dan toch al in NL te zijn?


Hoe kan ik erachter komen wanneer ik mijn pakket ontvang? Ik ben niet bepaald een geduldig type als het om pakketjes gaat ;).



bvd





















-- Bewerkt door erik987 om 13 Sep 2010 22:13 CEST

-- Bewerkt door erik987 om 13 Sep 2010 22:14 CEST
Bericht 21 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
verkoper waarschuwen, die kan de vervoerder er op aan
spreken.

we hebben al eens eerder iemand gehad, zijn pakketje ging
naar de nederlandse antillen, is goed gekomen en usps nam
alle kosten op zich.

als je ver terug leest op dit draadje kom je het vanzelf
tegen.

dromen


dromen
Bericht 22 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

orion94nl
Community-lid
mmh, ook een pakketje besteld in de USA en via track trace zie ik nu dat het gearriveerd is in ......zwitserland (?) en dat het daar binnen 20 minuten Out of Foreign Customs is gegaan.

Wat zal er nu gebeuren? Pakketje komt via omwegen naar mij of zal het teruggaan naar afzender?

graag advies
Bericht 23 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

stephanthecollector
Community-lid
De vervoerder is waarschijnlijk Royal Mail of TNT zelf die hebben zelf ook een basis in de UK, toen dat pakje van mij niet aankwam ( doordat ontvanger niet thuis was en te beroeord was om het af te halen) heeft TNT het ook keurig terug bezorgd welliswaar na de nodige telefoontjes maar goed het was wel terrecht, Royal mail en TNT hebben een samenwerkings verband, hoever die gaat weet ik niet maar ik weet wel dat pakketjes verzonden met royal mail hier door tnt worden bezorgd en andersom ook, howel tnt ook zelf bezorgd in de UK




Photobucket

Stephan

Bericht 24 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
maar wie is de vervoerder, tnt had ze al gebeld, maar die
weten zoals gewoonlijk weer niets, ja dat er een verkeerd
formulier op zit.

dromen


dromen
Bericht 25 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

stephanthecollector
Community-lid
Gisteren was het Bank Holliday in de UK dus is er ook niets bijgewerkt, Het pakket is op 24-08 verstuurd naar het Land van de geadreseerder, nu is het niet abnormaal dat er 5-7 werkdagen overheen gaan voor het pakket daadwerkelijk wordt aangeboden, Dus vandaag nog even kijken of de gegevens zijn bijgewerkt en anders even contact opnemen met de vervoerder, mijn ervaring is dat het uiterlijk 10-14 dagen duurt voor een pakket aankomt ongeacht of er priority staat aangegeven.
Dat de post er een verkeerd formulier op heeft geplakt moet in principe niets uitmaken of het nu een EU sticker is of een groter internationaal formulier beide komen normaliter gewoon aan.




Photobucket

Stephan

Bericht 26 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

vampire5950
Community-lid
@ # 1043.

Bedankt voor je reactie, word dus gokken wanneer het door de douane heen is haha.
Bericht 27 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
Stephan!!!!! jij bent de UK expert, weet jij het antwoord
op #1041 ?

dromen


dromen
Bericht 28 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
#1041 hoi Annemarie 😉

#1042 je geeft het antwoord zelf al.

het is klaar in het sorteercentrum in Philadelphia en onderweg naar het vliegtuig

volgende update zal zijn dat het de VS heeft verlaten en
thats it.

first class is inderdaad niet verder te traceren dan het
vliegtuig.

dromen


dromen
Bericht 29 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

vampire5950
Community-lid
Label/Receipt Number: LCxxxxxxxxUS
Class: First-Class Mail International
Service(s): International Letter
Status: Processed through Sort Facility

Your item was processed through and left our PHILADELPHIA, PA 19116 facility on August 27, 2010. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.



Processed through Sort Facility, August 27, 2010, 10:11 pm, PHILADELPHIA, PA 19116
Acceptance, August 27, 2010, 3:41 pm, PHILADELPHIA, PA 19107

Aangezien iedereen zegt dat je met LC niet kan tracken, waaron staat er dan processed trhough sort facility? Of is dat tracken alleen op Amerikaanse bodem?
Bericht 30 van 1.072
laatste antwoord