annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

en ook mijn pakketje is vandaag binnengekomen om half 4 😄
moest alleen bij de deur nog even 40 euro inklaringskosten + belasting betalen maar ja, het is het waard
Het is uiteindelijk nog steeds 100 euro goedkoper dan hier
Bericht 911 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

welk nummer moet je dan bellen voor inklaring?
Bericht 912 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb 'm! Hij was nog steeds niet doorgstuurd naar het sorteer centrum dus ik heb vanochtend Inklaring gebeld en kom net terug van Amsterdam waar ik m gewoon zelf heb opgehaald.

Wow wat ben ik opgelucht.

Succes nog met jou pakketje!
Bericht 913 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ok is er bij mij vandaag goed nieuws binnen gekomen
Mijn 3S nummer is geactiveerd, alleen er is nog onbekend waar het is. Volgens een ander betekent dit dus dat het onderweg is naar tnt post zwolle om daar gedistributeerd te worden.

Dit zou dus betekenen, dat mijn pakketje deze vrijdag nog binnenkomt, en adners maandag 😄
kan niet wachten tot ze aanbellen bij mij
Bericht 914 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

dan zal mijn pakketje morgen of overmorgen ook wel aangemeld worden, aangezien we ongeveer tegelijk de verzending hadden . . .
Bericht 915 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Mijn pakktje is gisteren dus aangemeld bij TNT post. (zie ik via track en trace) maar het pakketje is nog niet aangeleverd bij TNT. Ik heb ze net even gebeld en die vrouw aan de telefoon vertelde me dat het betekend dat het vandaag of morgen bij TNT wordt afgeleverd om vervolgens mijn kant op te komen.
Bericht 916 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik heb iets gekocht met een waarde van 200 dollar (dat staat dan op het pakketje, in werkelijkheid iets meer)
en verzendkosten 25 dollar ongeveer

ik zit er alleen mee dat ze mij niet precies kunnen zeggen waar het is. die service moet gewoon beter vind ik

ik ga gewoon morgen nog een keer tnt post bellen, zodat ik dan ook weer met een gerust hart kan slapen.
tenminste, dat hoop ik dan
Bericht 917 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik weet hoe het werkt 😉
Wie het depot in eigendom heeft durf ik niet te zeggen. Het zal wel van TNT zijn, die doet tenslotte de inklaringen. De douane zit er naast, neem ik aan. Voor de hulp en voor het in de gaten houden van dat douane-depot?

Je moet je voorstellen dat daar niet 3 pakjes maar maar liefs duizenden en duizenden zendingen zitten vanuit de hele wereld voor particulieren en bedrijven. Dat handel je niet in 1 dag af. Voor zover ik weet hebben ze geen batterij aan personeel.

Ik blijf erbij dat je gewoon geduld moet hebben. Ik heb zo'n 3 jaar ervaring met het in Nederland ontvangen van pakketten van buiten de EU. Soms was het er binnen 1 week, soms duurde het ook 3 weken, of zelfs 4.
Sommige lullige dingetjes die net boven de 20 euro zitten werden onderschept en moest ik daarvoer invoerkosten betalen, sommige immense pakketten vol met weet ik het wat en met een frankering van al $ 100 werden met een lach en met een "vrij van invoer" stempel afgeleverd.
De logica? Geen idee. Zelfs mijn eigen postbesteller van TNT verbaast zich erover dat hij nauwelijks bij mij hoeft af te rekenen. Misschien is toch die big brother watching us?

Ik heb geen idee wat je zou moeten betalen want ik weet niet wat je hebt gekocht, wat de prijs was en wat de verzendkosten waren? Ik ben niet zo'n held in die berekeningen. PeterInWonderland is de deskundige :)

Photobucket
Bericht 918 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

http://members.ebay.nl/aboutme/geldspeelteenrol
Bericht 919 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo Kika

Slapende honden wakker maken doe ik niet (hoop ik)
weet jij hoeveel die invoerrechten + btw totaal is (aantal procent?) dan weet ik ook een richtlijn met welke prijs ik rekening moet houden.

maar dat depot, bedoel je daarbij de douane? of van TNT post?

voor tot nu toe alles wat ik heb gekocht in hong kong/amerika (en dan niet alleen via ebay) is alles binnen die 5-7 dagen dat er is aangegeven gewoon binnengekomen.
Ok 1 keer niet, maar dat was door problemen met de levering van het product.

heb 3 maanden terug een horloge gekocht, 130 dollar
was klein pakketje, maar zonder problemen bij mij thuis
dat pakketje dat ik nu krijg, is misschien in de afmetingen net een paar centimeter groter dus dat zou ook niet echt op moeten vallen dacht ik zo?

maar ja volgens USPS (heb gemaild naar ze) is het pakketje al langs de douane. Dat betekent dus dat het pakketje kwijt is . . . want tnt post zegt het niet te hebben (als ze kijken naar de tracking numbers), en de douane zegt dat alles gelijk door naar de koerier gaat in de loods, en van daaruit pas verder gehandeld wordt

als hij echt langs de douane is, is hij morgen of overmorgen in huis (als ze hem dan ook hebben).
vanaf zwolle duurt het max 2 dagen voordat het binnen is.

Ik zie het dan nog wel

mvg
Bericht 920 van 1.072
laatste antwoord