annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Beste G3N1X, och je wil niet weten wat ik allemaal koop en toegezonden krijg. Van klein tot groot. Ik ben zeg maar een ervaringsdeskundige 😉

Bulletpost bestaat niet, ik had de bullet meegekopieerd en geplakt, alleen krijg je dan niet de "bullet" te zien, maar daadwerkelijk het woord hahahaha.

Soms moet je ook over cadeautjes echt invoerrechten en btw betalen. Dat is ons al verschillende malen overkomen. En dat waren ECHT cadeautjes.

het is net een loterij. Het beste is om geen slapende honden wakker te maken en gewoon geduld op te brengen 😉

Gewoon wachten. Kan best 5 werkdagen duren hoor. Dat het in depot blijft.

Die 5 ot 7 werkdagen verzendingsduur, dat zijn richtlijnen naar aanleiding van bilaterale afspraakjes tussen posterijen, maar die worden vaak niet gehaald.

Photobucket
Bericht 921 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

kika mag ik vragen wat jij hebt gekocht?
en bullet post, dat is shipping in 1-3 werkdagen
ik heb 5-7 werkdagen . . .

aankoopfactuur is er niet, ik ontvang het als een gift, en de waarde staat op het pakketje aangegeven

TNT post zegt ook nog steeds er nog niets is bij hun, dus het ligt nog bij de douane.
Beter schiet het een beetje op

Ik ga morgen nog wel keer naar TNT en de douane bellen. Dan moet ik maar 25 euro invoerrechten betalen, als het maar snel binnenkomt
Bericht 922 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Sssssshhhhhhhhhhhhhht niet verder vertellen, A3. Dat is iets nieuws. Supersnel ook. :^O

Photobucket
Bericht 923 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Kogelpost in de US ?

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 924 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb op 17 maart wat gekocht in de States. De verkoper heeft gekozen voor priority met tracking. Als ik het CJ nummer op de tracking van USPS invoer dan krijg ik nu:

Bullet International Dispatch, March 23, 2008, 10:11 am, SAN FRANCISCO
Bullet Electronic Shipping Info Received, March 17, 2008

Het is toch geen dagen vliegen vanaf SFO naar AMS?

Hehehe, ik heb de betreffende zending al dagen in huis. Dit betekent gewoon dat de tracking info niet altijd up to date is.

Verder als het bij inklaring ligt dan kan het idd tot 2 weken duren eerdat jij het pakket thuis hebt. Mogelijk wordt eerst bij jou je aankoopfactuur opgevraagd om de hoogte van alle invoerrechten, belastingen en whatnot vast te stellen.

Vooralsnog: geen paniek!

Photobucket
Bericht 925 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

aha, naja ik hoop dat mn pakketje niet kwijt is.
Bericht 926 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

tegen mij zeiden ze dat ze dat nummer nodig hadden om te kunnen zien waar het pakketje was, en dat bleek dus in nederland bij de douane te zijn (weet niet hoe hun het controleren). Daarna vroeg ik hoe lang dat ongeveer kon duren en hoe ik kon weten wanneer ik mijn pakketje binnen zou krijgen. Toen ging die mevrouw dat nummer opzoeken van TNT en dat gaf ze toen aan mij
dus het is al allemaal gebonden aan elkaar, alleen het moet geactiveerd worden en dat gebeurd dus pas als het de douane verlaat/het internationaal verdeelpunt in zwolle bereikt
Bericht 927 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ja dat is precies wat ik bedoel. Ik heb ze mijn USPS nummer gegeven en kreeg toen het 3S nummer. Maar dat betekend niet perse dat ze waten waar mn pakketje is. Kan ook zo zijn dat ze het USPS nummer ergens invoeren en automatisch een 3S nummer krijgen.
Bericht 928 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

dat kan niet
dat nummer ontstaat uit jouw USPS tracking number
dat nummer wordt zo gemaakt, en dan uiteindelijk geactiveerd als het door de douane is
Bericht 929 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

dat heb ik ook gedaan. ik heb ook een 3s nummer gekregen. Maarja mischien ging die persoon daar er gewoon vanuit dat ie in NL was en wordt dat 3s nummer gewoon gegenereerd via een programmatje ofzo.

ik weet t allemaal niet.
Bericht 930 van 1.072
laatste antwoord