annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

PS: met USPS dus
Bericht 951 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

020-5873491 !!!
Vandaag gebeld over m'n orgel. Vroegen ze me de factuur te sturen. Ze vertelde ook dat wanneer je pakket bij "inklaring" staat, ze de factuur gaan zoeken (zeker bij grote pakketten). Dat kan lang duren als deze in je pakket zit. Na deze gemaild te hebben kreeg ik half uur later een mailtje terug met het totaalbedrag (contant aan bezorger), en de mededeling dat hij was ingeklaard en morgen of overmorgen wordt bezorgd.
Nogmaals: mij hoor je vooralsnog nie klagen!
Bericht 952 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dan heb je dus een Amerikaans nummer ingevoerd op de Nederlandse site?

Wat is dat toch dat mensen zo op computersystemen afgaan? :O

het Nederlandse vingertje

Bericht 953 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het moet uit New York komen, sinds de 14de is t aangekomen en vanaf de 20ste heeft het de status manco, ik zit te denken dat t door de paas dagen komt, dat t misschien eventueel morgen of donderdag nog komt, maar ik krijg t gevoel dat t pakketje zoek is.
Bericht 954 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hoeft niet per se, die informatie wordt niet overal altijd even goed bijgewerkt (in België bijv. vrijwel niet). Waar moet het vandaan komen?

Bericht 955 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hoi ben net nieuw hier , ik kreeg deze melding toen ik het nummer bij track en trace inverde op de site van tnt

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Moet ik me nu zorgen gaan maken dat ik mijn pakket niet binnen ga krijgen 😞
Bericht 956 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Nou breekt mn klomp.

Het paket word vandaag uitgeleverd en er word waarschijnlijk geen tax over berekend... das dus een stuk langer onderweg dan het andere pakket en heeft een duurdere verzendingstarief. Waarom dan duurder betalen :S

Zeker als de douane er dus niet naar gekeken heeft en het dus zaterdag pas het vliegveld heeft verlaten :s
Bericht 957 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#113:

UPS ? Je bedoeld waarschijnlijk USPS. Als UPS (koeriersbedrijf) zo traag is zijn ze het echt het geld niet waard.

Bij USPS: tip: kies voor priority envelope of boxed, afhankelijk van o.a. het gewicht en de omvang van het "pakket". Bij First-Class kan het soms wel erg lang duren.

Er kan ook oponthoud zijn bij de douane of de bezorging in Nederland.

Wat het eerste betreft: er zijn een aantal factoren die voor vertraging bij de douane kunnen zorgen (teveel om op te noemen, zie elders op deze prikborden).

Wat de bezorging in Nederland betreft: het maakt nogal uit welke organisatie (TNT of anders) bezorgt. Zorgen voor een adressering in het juiste nederlandse formaat (Ebay of Paypal geven het soms wel anders weer), met een bericht naar de verkoper kan ook problemen voorkomen.
Bericht 958 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

wauw, wat krijgen jullie de verzonden items snel zeg 🙂
Ik moet altijd minstens twee weken wachten op pakketjes uit Amerika via UPS.
En bij mij schatten ze altijd de vervoerskosten te hoog in, dat moet ik dan zelf opmerken en dan moet ik
een paypal uitdraai opsturen met de lagere correcte vervoerskosten..
Bericht 959 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Maar dat zat in een envelop en was geen pakket, neem ik aan?

Pakketten zijn iets minder snel dan gewoon brievenbuspost.

Photobucket
Bericht 960 van 1.072
laatste antwoord