annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

dit is niet juist wat je zegt. Voor Priority staat 5 tot 7 werkdagen en voor Express 3 tot 5 werkdagen
Bericht 971 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Natuurlijk wel B-) 😛

Die met express ligt in een postsorteercentrum of bij de douane te liggen terwijl deze in één keer door is afgeleverd.

Express heeft trouwens geen snellere overkomstduur dan priority, ze zijn in doorsnee beide even snel. Express houdt alleen maar in dat er op de dag van bezorgen vóór een bepaalde tijd (12.00 uur of naar keuze eerder) wordt afgeleverd, bij priority heb je dat niet.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 972 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Nee.

Photobucket
Bericht 973 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dit is echt gek.

Ik heb een ander object later betaald waarde meer dan 20 euro) en deze was verzonden met het lagere priority.

Deze is vandaag aangekomen zonder tax. En dus eerder dan het met Express verzonden pakket.

Kan iemand dat verklaren :S
Bericht 974 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Je kunt het beste een printje (of per e-mail een screenshot) sturen van de veilingpagina en van de pagina met Transactiegegevens van PayPal (dat is je betalingsbewijs). Als het nu ingeklaard wordt zou je het voor het eind van de week in huis moeten hebben.

Die 3 tot 5 dagen zijn een schatting van USPS zonder rekening te houden met de vertraging bij de douane.
Bericht 975 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb trowuens gemailed met tnt en nu moet ik volgens hun een formulier voor de douane sturen omdat ze niet weten wat de inhoud van het pakket is en de waarde. Beetje vreemd, daar ik alleen een postcode en naam kon geven...
Bericht 976 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik bedoelde niet de tijd (mn vaste tnt bezrger is al geweest trouwens) maar meer de dagen. Daar het nu 7 dagen geleden is (vandaag is er ook niet bezorgd dus dat is 7) en er 3 tot 5 dagen voor staan.
Bericht 977 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Geen idee, hoe laat worden pakjes normaal gesproken bezorgd?
Bericht 978 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hier, is hier thuis mischien...
Bericht 979 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja, je moet rekenen op een rekening voor de BTW.
Waar is hier?

http://members.ebay.nl/aboutme/geldspeelteenrol
Bericht 980 van 1.072
laatste antwoord