annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Er is op 12 maart (6 dagen geleden) een pakket voor 134 dollar (inc 58 dollar verz. kosten) verzonden (ebay aankoop)met USPS Express mail.

Kan ik verwachten belasting te moeten betalen (daar de waarde ong. 48 euro is) en waneer kan ik het hier verwachten.
Bericht 981 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

p.s mensen

ik heb dan veel geluk met de douane hi..heb het even na gekeken en heb van de 15 pakketjes tot nu nog maar een keer hoefen te betalen ,,oeps veel geluk hi 😉

groets fem
Bericht 982 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hello

over het algemeen is het altijd snel binnen maar het ligt eraan voor welke transactie je hebt gekozen..pirority gaat echt super snel soms maar 5 t/m 7 dagen ligt eraan hoe groot je pakketje is.

ik zit nu al iets van 2 en half week te wachten op een pakketje dat first class is gemaild ( niemand weet zeker hoelang dat kan duren ???? ) wordt er gek van ,,volgende keer weer priority..

maar over de douane gesproken ,,ik bestel veel uit Amerika maar tot nu toe naar maar een keer moeten betalen ,maar ik stond wel met volle bek bij mijn eigen voor deur je moet het maar met toeval in je portemonnee hebben,ik was daar niet echt bepaal blij om..ik betaal al belasting geld mensen ,,maar okey de postbode zij dat ik nu gewoon pech had dat ik gecontroleerd was..en ja dat pakket was ook flink over tijd bij mij aan gekomen ondanks de priority..zuch zuch steun 🙂

nou hoop dat je het al binnen hebt gekregen ,,ik moet nog even wachten ...fijne zondag nog mensen

kus kus femke
Bericht 983 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik vraag me af of het soms ook nog per boot gaat ...

Flauwe Kul ! Het gaat met hetzelfde Vliegtuig mee als Priority.

First Class kan maar tot een bepaald Gewicht/Afmeeting. Als je een grote Zending hebt, kan deze sowieso alleen maar Priority verstuurd worden.

Het verschil voor het verzenden van bvbd. een T-Shirt is 30,-- $ duurder met Priority dan met First Class. En echt ueberhaupt niet nodig.
Bericht 984 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik zou toch op z'n minst International Priority aanraden.
Tenzij het verschil in kosten heel belangrijk is.

Kijk gerust eens rond op de website van USPS.

Ik kan me vergissen, maar International First Class is geloof ik de goedkoopste verzendingsmethode die USPS nu aanbiedt.

Kan lang duren.

Ik vraag me af of het soms ook nog per boot gaat ...
Bericht 985 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

USPS First Class Mail, heeft inderdaad geen Tracking code. De code die gescant word bij de afgave op het Postkantoor is de Douane code.

Als het om een hoge waarde gaat, kan het zijn, dat de zending bij de douane op Shiphol ligt.

Zie andere draadjes hier om Contact met hun op te nemen.
Bericht 986 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hallo ik verwacht een pakketje uit de vs maar ik vindt het nu wel verdacht lang duren. Het is verzonen via USPS First Class Mail International op 4 feb. De verkoper zegt dat hij geen tracking code heeft klopt dit allemaal wel of moet ik nog even afwachten?
Bericht 987 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Excuses, ik snap 'm nu.
Bericht 988 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het was/is de Oom van de OP.

En het was een kado, welk kapot was en nu vervangen is.
Bericht 989 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb hier al veel voorbij zien komen, maar een verkoper die een cadeau opstuurt (tot tweemaal toe), dat is een unicum.
Bericht 990 van 1.072
laatste antwoord