annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Ik begrijp je niet dutch lincoln, speaking of aannames: of zit bij jullie de factuur achter de cadeauverpakking?

Als wij een cadeau ontvangen dan is dat een cadeau. Ik heb zo vaak importkosten moeten betalen over cadeaus ontvangen van familie uit het buitenland. Zelfs over pakken koekjes enzo. Daar tegenover staat dat ik ook zo vaak voor gekochte goederen niets hoefde te betalen. Dus waar hebben we het nu over? It evens out at the long term.

Zo je ontving een stuk speelgoed dat defect was. Heb je de eerste keer invoerkosten moeten betalen? Die vraag heb je niet beantwoord.
Het speelgoed is geretourneerd voor vervanging en nu moet je mogelijk het speelgoed gaat invoeren. Zo ver is het nog niet eens, want de inklaring heeft je alleen nog een formulier verzonden, dus ze hebben nog helemaal niets vastgesteld (calling the kettle black).. je doet zelf aannames.

Waarom bel of mail je die afdeling niet gewoon in plaats van hier paniek te zaaien en de antwoorden die je krijgt af te kraken?
Heel veel succes.

Photobucket
Bericht 991 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

nee je bent niet het mannelijk geslachtsdeel, dat is normaal

als je geen invoerrechten hoeft te betalen heb je mazzel, zo is de wet nu éénmaal

het Nederlandse vingertje

Bericht 992 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

aannames, aanname's
daar het een cadeau is, heb ik er natuurlijk niets van... (of zit bij jullie de factuur achter de cadeauverpakking?)

kort door de bocht gezegd: ik ben dus de lul, of ik moet de verkoper zo ver krijgen dat ie eea op schrift stelt...?
leuk allemaal weer, wat een ge**** zeg...
Bericht 993 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Geen idee hoe de douane met dit soort situaties omgaat. Maar de verkoper zou je een (pro forma) factuur moeten kunnen sturen voor een bedrag van 0.00, waarmee je kunt aantonen dat het kosteloze garantie-levering is. En ik neem aan dat je ook nog de rekening hebt voor de invoerrechten en BTW op het eerste pakket.
Bericht 994 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het is dus een item wat voor het eerst Nederland binnenkomt en niet eerder hier is geweest?

De 1e keer is er geen invoerrechten betaald?

Als de antwoorden Ja en Nee zijn (in die volgorde) vrees ik dat er geen uitsluitingsgronden zijn voor het niet betalen van importkosten.

Photobucket
Bericht 995 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dat mijn oom uit amerika bij een leverancier een stuk speelgoed heeft gekocht, en dat dit hier aangekomen, overhandigd, en even uitgepakt, defect is gebleken. na contact met de verkoper opgenomen te hebben is eea mee teruggenomen, en heeft deze mij een nieuwe teruggestuurd, welke nu dus bij de douane ligt.
Bericht 996 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Wat wil dat zeggen, "verzonden onder garantie" ?
Bericht 997 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

De douane kan aan de buitenkant ws. niet zien dat het een garantiegeval is, dat zal je hen dan ook duidelijk moeten maken.

Bericht 998 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Zelfs wanneer dit een garantiegeval is, moet ik dus 2x invoer betalen????
Bericht 999 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Waarschijnlijk om op te geven wat de waarde van het artikel is, om de invoerrechten etc. te kunnen bepalen.

Cor

Cor

Bericht 1000 van 1.072
laatste antwoord