annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

mijn pakket is ook vandaag geleverd, ongeopend, aangeslagen volgens factuur
Bericht 301 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

en met schade bedoel ik het te betalen bedrag, pakket mankeerde niets aan hoor..

en uiteraard had de postbode geen wisselgeld, dus uit alle hoeken en spaarpotten het exacte bedrag te voorschijn gehaald.

dromen

dromen
Bericht 302 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ok genoemd pakketje precies na 3 weken ontvangen...en schade viel mee.

dromen

dromen
Bericht 303 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

2 was idd een vaststelling. Had de vraag niet goed geformuleerd maar is al beantwoord met vraag 1. Ging erom dat als het in Nederland niet verkrijgbaar is er toch een waarde over bepaald kon worden maar dat weten we nu! Zie dat bovenstaande al 3 weken wacht... Vindt t echt schandalig dat het zo lang moet duren. Stel dat je een bedrijf heb en je wacht op onderdelen? Nou voor mij geen TNT meer maar volgende keer DHL of fedex. Was de eerste maar ook laatste keer voor mij. Ik hou jullie op de hoogte
Bericht 304 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hier nog 1, nu al een pakje 3 weken bij douane en afgelopen vrijdag na 3 weken een pakket ontvangen, wat opengemaakt was....dat had ik nog niet eerder meegemaakt.
Bericht 305 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ze hebben er ook 1 van mij sinds 8 feb, netjes gemarkeerd als commerciële zending met factuur erop, maar toch doen ze er weken over om het in te klaren, als ze ergens een efficiëntie reorganisatie kunnen gebruiken.....
Bericht 306 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

net de inklaring gebeld, mijn pakketje ligt nog steeds bij douane...al 3 weken.

dromen

dromen
Bericht 307 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

1 - de waarde wordt meestal overgenomen van de douaneformulieren of bijgesloten factuur, indien onbekend wordt er geschat of gevraagd om een factuur

2 - is een vaststelling, geen vraag

3 - nee
Bericht 308 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Zucht... Nu al 12 dagen bij tpg inklaringen in NL.(into foreign customs usps) Heb een NL track trace nummer maar nu maar afwachten. Ik gan nu alleen een midweek met vakantie en ben dan niet thuis! Aangezien ik denk ik de invoerrechten moet betalen maar ook nog naheffing vraag ik me 3 dingen af. Het product heb ik 2de hands gekocht en niet nieuw. Wordt er dan een prijs over de nieuwwaarde bepaald? @, het product kon ik in Nederland niet vinden vandaar dat ik m uit de VS heb. 3. Kan ik m bij mijn familie laten bezorgen?
Bericht 309 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Oke Bedankt, dan ga ik nu aktie ondernemen.
Bericht 310 van 1.072
laatste antwoord