annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

nee tnt maakt geen foutjes..geloof je het zelf?

je hebt 45 dagen de tijd, dus wanneer je op dag 40 vanaf de koopdatum nog niks hebt, geschil openen bij paypal, dan heb je weer 20 dagen om het op te waarderen tot claim.

dromen

dromen
Bericht 351 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van de verkoper op mijn mailtje van maandag, dus ik heb maar weer een mailtje gestuurd of hij al meer weet en waarom ik nog geen reactie terug heb gehad op mijn mailtje van maandag.

Net ook weer TNT gebeld om te kijken of dat nummer al omgenummer is maar dat is nog steeds niet het geval.
Die vrouw verteld ook dat er geen foutjes gemaakt kunnen zijn gemaakt bj het omnummeren omdat dat gewoon meteen en automatisch gebeurt als het pakketje in NL is aangekomen.
Dus nu weet ik 100% zeker dat mijn pakketje nooit is aangekomen in NL...

Ik zit nu wel heel erg in de stress want ik heb geen idee wat ik zelf kan ondernemen en de verkoper reageert maar niet :S

Is het nu tijd om een geschil aan te gaan of raden jullie aan om nog even te wachten?
Bericht 352 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

heel erg jammer maar ik heb al geprobeerd een geschil te openen vandaag en zegt dat ik 1 dag te laat ben maar vandaag is volgens de kalender precies 45 dagen, helaas voor mij, vind wel dat ik lang wacht kan het echt zolang onderweg zijn het is een pakketje van 50 euro dus niet zo duur maar toch.
Bericht 353 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

volgens deze informatie heeft de verkoper wel het pakketje aangemeld op 19 december maar nog niet afgeleverd..nu kan het best zo zijn dat dit ook niet bijgewerkt is..maar als het een duur iets is zou ik toch
maar vast een geschil bij paypal openen (datum is bijna voorbij) dan heb je nog 20 dagen om het op te waarderen naar claim.

dromen

dromen
Bericht 354 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#715 http://www.stamps.com/shipstatus/submit/?confirmation=LN013704224US&Submit.x=34&Submit.y=13

dromen

dromen
Bericht 355 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

LN = first class mail (gewone luchtpost) en idd niet te traceren.

CP of CJ = priority mail wel te volgen, maar niet altijd up to date omdat niet overal alles juist wordt ingescand.

Dat de callagent van het servicenummer 0900 a veel te veel geld per minuut zegt dt het pakket nog niet in NL is, is vaak pure onzin. Ik spreek uit ervaring.

Je kunt twee dingen doen: emailen naar de inklaringsafdeling van de douane. Je wordt dan zeker te weten 100% aangeslagen voor BTW plus inklaringskosten.
Je kunt ook geduldig afwachten tot zeg maar 14 februari 2010. Heb je het dan nog niet, dan kun je via Paypal je geld terugvorderen.

klantenservice-inklaring@tntpost.nl
Bericht 356 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb op 19 dec al iets besteld ook een trackingnummer gekregen te weten:

LN013704224US tot op heden geen resultaat bij de trackingsite van USPS (of kijk ik verkeerd?) of via de email in Nederland,

Postkantoor in Amerika zegt tegen verkoper dat het richting Nederland is vertrokken en zodra het het land uit is ze geen informatie meer hebben en krijgen?
Bericht 357 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Oke bedankt teeuwtje?

Maar waarom is:
first class mail is niet te traceren online..?
Ik heb een nummer gekregen?
Of is dit de goedkoopste manier om wat te versturen?
weet het echt niet, daarom vraag ik het maar?

groeten Leo
Bericht 358 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dat de trackingsite slecht wordt bijgehouden dat heb ik wel eens meer meegemaakt maar dan had ik mijn pakketje binnen een week wel binnen dus dan maakte het niet zoveel uit.

Maar wat ik wel heel raar vind is dat het tracking nummer nog niet omgenummerd is, want dat gebeurd toch meteen als het pakketje in Nl komt voordat het naar de Douane gaat?

Ik heb de verkoper net een mailtje gestuurd want hij had gezegd dat ik tot woensdag moest wachten want dan zou het pakketje 3 weken onderweg zijn en zou hij actie ondernemen.

Hey!

I thought I could take some action too so i visited the dutch postal service today, maybe they knew more about my package.
They couldn't helped me so they gave a number wich I cann call to the TNT help service.
When I called I gave them the trackingnumber ''CP491981160US'' but they said it isn't reversed to an Dutch tracking number.
This means that the package hasn't arrived in The Netherlands or is staying at the Dutch customs authorities.
So the conclusion is that the package is still on the plain that departed at 14 January? But that's impossible.
I also tried to email USPS but you need an american ZIP code or something to do that.
I really hope you could take some action now instead of waiting till wednesday because I'm very uncomfortable about this situation.
I would appreciate your help alot!

Kind regards
( Sorry for my poor English )

Dus ik hoop dat hij mij verder kan helpen.
Want ik heb nog nooit van mijn leven zoiets duurs gekocht (Ik ben nog maar 17) en ik heb echt 5 weken inc. de kerstvakantie hard gewerkt om dit te kunnen kopen 😞

Als ik meer weet zal ik je zeker op de hoogte houden leovanbalen 😉
Bericht 359 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

first class mail is niet te traceren online..

dromen

dromen
Bericht 360 van 1.072
laatste antwoord