Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-09-2007 19:24
Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.
Dit is de trackinfo tot nu toe:
Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007
Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...
Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)
Gr
Mattie
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-01-2010 12:07
met een week binnen..maar als ze het naar de nederlandse
antillen sturen ipv naar nederland zou ik me toch wel ongerust maken.
dat heeft niets te maken met zeuren over de service van tnt of douane. (die kun je overigens ook mailen, is goedkoper)

Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-01-2010 07:56
Ik heb op 20 december een Warbeast controller gekocht via het wel bekende E-Bay. Op 24 december gaf de track n trace aan dat het pakket verstuurd was richting Nederland. Op 5 januari gaf het aan de douane te hebben verlaten en toen heb ik TNT gebeld. Weet niet waarom andere mensen lopen te zeiken over de slechte service of een melding richting de douane want de service was super. Binnen nog geen 5 minuten had ik het Nederlandse track n trace nummer, het bedrag wat ik nog als invoerrechten/douanebelasting moest betalen en wanneer het pakket geleverd zou worden.
6 januari omstreeks half 4 ging mijn deurbel en kon ik m'n nieuwe Warbeast controller in ontvangst nemen.
Er gaan natuurlijk wel eens dingen fout, maar er gaan vaak ook zendingen gewoon goed.
Zodra je dus weet dat jouw zending de douane heeft verlaten, of je vindt dat in jouw ogen jouw zending al (te) lang bij de douane ligt raad ik aan om toch gewoon de klantenservice van TNT te bellen (0900-0570)
LET OP! JE MOET WEL IN HET BEZIT ZIJN VAN DE TRACK N TRACE CODE VAN USPS
Succes!
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-01-2010 19:47
ik zou in elk geval de claimdatum van paypal in de gaten houden (45 dagen)en bij niet ontvangst voor die tijd een geschil starten of meteen opwaarderen tot claim.
(mocht het daarna alsnog komen, kun je het altijd weer betalen)

Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-01-2010 17:25
Ik heb kort voor de kerstdagen een aanschaf gedaan in de States. Het verschuldigde bedrag heb ik overgemaakt met PayPal en kort daarop ontving ik een mailtje dat mijn pakket onderweg was. Het track & confirm nummer werd ook meegezonden.
Als ik het nummer invoer krijg ik de volgende melding;
Detailed Results:
Arrived Abroad, January 04, 2010, 4:16 pm, NETHERLANDS ANTILLES
International Dispatch, December 31, 2009, 4:34 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, December 29, 2009
Het feit dat er Netherlands Antilles staat baart mij zorgen. Ik ben niet gelijk een pieper, maar ben wel aktie gaan ondernemen. Eerst maar eens de TNT in Zwolle gebeld met de vraag wat ik kan doen. Deze gaf inderdaad aan dat aan de hand van mijn nummer het pakket (groot) in de Antillen ligt. Ze adviseerde mij om nog even een week geduld te hebben totdat de info up-to-date is gemaakt. Ze gaf ook aan (dat als het goed is) het pakket opnieuw in het sorteerproces wordt opgenomen omdat het immers niet bestelbaar zou zijn of dat een goochemerd op de Antillen in de gaten zou hebben dat er iets niet in orde was. Het zou dus nog goed kunnen komen.
Daarna USPS customer affairs gebeld in Amerika. De dame in kwestie kon zien dat het pakketje in Arizona was aangeboden, maar zei dat ik niets kon doen. De verkoper moest zelf contact opnemen met hun. Een e-mail gestuurd aan dezelfde organisatie leverde een soortgelijke reactie op;
Dear Customer,
Thank you for contacting the United States Postal Service.
Please know the exchange of international mail is governed by the Convention of the Universal Postal Union (UPU) and the Postal Parcels Agreement, to which all member countries are signatories. The Convention and the Agreement set forth the methods of exchange, the inquiry procedures, the limits of liability, the determination of responsibility, and the payment of indemnity for international mail articles.
Per UPU regulations, inquiries on articles mailed to international destinations may be filed by the sender or the addressee with their own postal administrations. To file an inquiry on an article mailed from the United States, you may contact the sender and ask them to file an inquiry with us (United States Postal Service) or you may contact your postal administration to file an inquiry.
Thank you for the opportunity to address this matter with you.
Ik heb daarna de verkoper benaderd of hij zo vriendelijk zou willen zijn om actie te gaan ondernemen. Deze gaf aan dat te zullen doen en vermoedt zelf dat het pakket of terug naar hem komt of alsnog naar mij toe komt.
Wie heeft al eens eerder van een dergelijke situatie gehoord?
Nogmaals ........... ik maak me (nog) niet druk en hoop nog steeds op een goede afwikkeling. Blijkbaar zal ik gewoon nog even geduld moeten hebben.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-01-2010 20:22
:) 😉
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-01-2010 16:47
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-01-2010 15:53
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-01-2010 15:42
Ik heb een tracenummer obtvangen op 23dec en nu voer ik dat telkens in bij ysps maar tevergeefs. Het geeft aan dat er niets op dat nummer gevonden kan worden.
Wat kan ik het beste doen? Verder afwachten? Ik begin me zorgen te maken:-(
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-01-2010 21:24
Pakket met USPS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-01-2010 21:14
Als het pakket bij de douane zit en je belt TnT om je track n trace nummer te krijgen (van nl dus)
Wordt je dan zeker gecontroleerd bij de douane of heeft dat er geen invloed op?
Of kan je beter bij UPSP track n trace kijken en wanneer hij 1 week op dezelfde stand blijft pas bellen?
Help please!

