annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Kan nog erger, 13 november vanuit de USA verstuurd,
15-11 aangekomen en 24 december afgeleverd.

En een pakket express post waar ze 14 dagen overgedaan hebben en dan wel 17 euro berekenen.
M
Bericht 391 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

een pakket uit usa al van af 15 december in nederland zo als ze zelf zeggen en nu de 29 nog niet ontvangen en daar betaal je dan voor extra.
Bericht 392 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

zo vaak...

maar dat komt omdat ze bij USPS weleens vergeten in te scannen bij aankomst...soms is een vliegtuig dus weken
onderweg (niet echt natuurlijk)

ik heb wel pakketjes binnen gekregen, waarvan de track aangaf dat het vliegtuig nog steeds onderweg was.

grote kans dus dat het bij de douane ligt of ineens de postbode aan je deur staat.

dromen

dromen
Bericht 393 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo,

Vorig weekend heb ik een jas besteld bij een amerikaans webshop. Deze is verzonden met United States Postal Service 3-6 Day Global Express. De tracking information geeft mij dit tot aan vandaag aan:

Your item left the United States from ISC LOS ANGELES CA (USPS) at 7:15 PM on December 6, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Detailed Results:

International Dispatch, December 06, 2009, 7:15 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Acceptance, December 05, 2009, 11:19 pm, SANTA ANA, CA 92799
Processed through Sort Facility, December 05, 2009, 9:32 pm, SANTA ANA, CA 92799
Electronic Shipping Info Received, December 05, 2009

Gisteren en vandaag heb ik naar 0900-0570 TNT gebeld om te vragen of het pakketje al aangekomen is. Zij vertelden mij beide keren dat het nog niet in Nederland is aangekomen. Waar is mijn jas dan????? Nog onderweg?? Lijkt mij sterk. Ook heb ik al regelmatig mailcontact met de webshop gehad. Zij vertelden mij dat het pakketje echt al verzonden is en dat ik rustig moet afwachten.
Als het al bij de douane zou zijn had ik mij nog geen zorgen gemaakt, maar het is nu het land nog niet eens binnen. Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

BVD!
Bericht 394 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Was niet goedkoop.
Bericht 395 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

IK wil ook eens wat positiefs melden, Mijn pakketje is 30 november gepost. 4 december kwam het bij de douane aan en vandaag kreeg ik het thuis.
Class: Express Mail International
Bericht 396 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Was het soms een ipod of een lcd televisie, dan duurt het nog wel even wat langer.
Gewoon claimen na veertig dagen en meteen escaleren.
Bericht 397 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hoelang kan een pakje uit China duren? Wacht er al 5 weken op. Via ebay gekocht
Bericht 398 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Houdt wel de veertig dagen in de gaten (45) en doe dan de uit-voorzorg claim voor niet ontvangen.
Het zal niet lang meer duren maar je weet nooit.
Bericht 399 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb ook een aankoop in de States gedaan.
Dit is de informatie die ik tot nu toe heb ontvangen.
Results:

Into Foreign Customs, November 09, 2009, 8:05 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 09, 2009, 8:04 am, NETHERLANDS
International Dispatch, November 02, 2009, 7:20 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Arrival
Acceptance, October 30, 2009, 2:41 pm, LEWISTOWN, PA 17044
Electronic Shipping Info Received, October 28, 2009

Maar niemand weet waar het pakje(Uggs) zich nu bevindt.
Blijft afwachten, vindt het wel absurd lang duren.
Bericht 400 van 1.072
laatste antwoord