annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Ja sorry... gemak dient de mens zullen we maar zeggen.
Binnen 45 dagen na de transactie kan ik een klacht indienen, dus dan wacht ik het tot die tijd nog even af. Ik heb de verkoper i.i.g. ook al ingelicht maar die maakt zich er tot nu toe makkelijk van af door te zeggen dat ik zelf maar moet uitzoeken waar het pakketje zich bevindt.
Bericht 481 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Bericht 482 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb het even nagekeken en op 16 september heb ik de betaling voor dit pakket gedaan. Dus voor wanneer moet ik dan gaan reclameren en waar kan ik dat precies doen?
Bericht 483 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dat zijn nu 3 weken , tot 6 weken is normaal , soms gaat het vlugger.
De status wordt door USPS en door TNT slecht bijgewerkt of soms helemaal niet.
Het kan net zo goed dadelijk worden aangeleverd.
Houdt wel het Paypal vervaldatum in de gaten voor het geval het langer gaat duren.

Photobucket

Bericht 484 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo allemaal ik heb op 23 september een pakketje besteld in de USA. E.e.a. is via Priority Mail verzonden op 25 september, maar tot op de dag van vandaag staat op de tracking site van USPS het volgende:

Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: International Dispatch

Your item left the United States from ISC SAN FRANCISCO (USPS) at 9:00 AM on September 25, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Detailed Results:

International Dispatch, September 25, 2009, 9:00 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, September 23, 2009

Ik heb net contact gehad met de klantenservice van TNT maar die vertelden mij dat het pakketje nog niet in Nederland gearriveerd is zoal hierboven ook al staat geschreven. Moet ik mij bijna zorgen gaan maken? En wie moet zich nou om het pakketje bekommeren ik als ontvanger of de verkoper als afzender??

M.vr.gr.

Wouter Schaap
Bericht 485 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Aldus
Bericht 486 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Thx, verkopersbescherming.
Ik heb de tnt nogmaals gebeld, deze mevrouw was iets spraakzamer en vertelde me dat het pakket nog niet was omgenummerd naar het 3S nummer. Het pakket was nog niet ingeklaard. Het is dus inderdaad nog even geduld hebben. 🙂
Bericht 487 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

als je weer met TNT belt vraag dan naar het T&T nummer van TNT , in Nederland geldt het USPS nummer niet meer. Als je geluk hebt dat TNT de status bijwerkt , dan kun je online de status zien. Anders gewoon afwachten.
Zoals zo vaak in het dagelijkse leven: Het komt soms vlugger als je denkt.

Photobucket

Bericht 488 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Je zou aan het einde van de week een mail kunnen sturen aan: klantenservice-inklaring@tntpost.nl
Bericht 489 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Okay, thx 🙂
Is er een andere manier dan de TNT bellen waarmee ik kan achterhalen waar mijn pakket zich op dit moment bevindt?
Bericht 490 van 1.072
laatste antwoord