annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Houdt dit dan in dat invoerrechten moeten worden betaalt bij een bepaalde waarde?

Ja dat houdt dat in, maar dat zou met een andere vervoerder ook zo zijn!

Voor info over de kosten etc., staat enorm veel op dit prikbord, oa in draad:
http://forums.ebay.nl/thread.jspa?threadID=300002484&tstart=0&mod=1196079707500

Cor

Cor

Bericht 1041 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hoi,
Als mijn verkoper in de U.S. de verzending laat verzorgen door paypal USPS. Houdt dit dan in dat invoerrechten moeten worden betaalt bij een bepaalde waarde?
Vanaf welke waarde is dat?

Into Foreign Customs, November 26, 2007, 9:36 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 26, 2007, 9:36 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, November 24, 2007, 10:17 pm, O'HARE APT/CHICAGO
Electronic Shipping Info Received, November 23, 2007

Alvast bedankt.

Jan.
Bericht 1042 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ligt eraan; of ze het als priority mail international versturen (erg duur, 20 USD voor een piepklein pakketje van een onsje, maar met tracking) valt het wel mee en is het er soms al binnen 5 werkdagen. Als ze het als first class mail international (ongeveer de helft van de prijs, zonder tracking) versturen kan het veel langer duren. Verder is het ook nog wel eens een kwestie van geluk.

De extreme verzendkosten, de totaal onvoorspelbare verzendduur (het heeft bij mij ook wel eens vijf maanden geduurd) en dat gedoe met de douane (soms)zijn trouwens wel de redenen dat ik erg weinig in de VS koop
Bericht 1043 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Je kunt even terug lezen, daar staan wat telnummers
Bericht 1044 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het is bij de douane, zoals de tracking aangeeft.
Bericht 1045 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Via USPS is er sinds 17 september 2007 een pakket onderweg. Sinds 20 september is er geen informatie meer. Het is ergens in Nederland. Zie het bericht hierover.
Wat kan/moet ik doen om hierover informatie te krijgen?
Wie weet wat? Ik maak mij zorgen.
Groet Erik.

Detailed Results:
Arrived Abroad, September 20, 2007, 4:54 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, September 20, 2007, 4:54 pm
International Dispatch, September 18, 2007, 9:10 pm, JOHN F. KENNEDY APT/NEW YORK
Enroute, September 18, 2007, 9:10 pm, JAMAICA, NY 11499
Enroute, September 17, 2007, 6:02 pm, ESSEX JUNCTION, VT 05452
Acceptance, September 17, 2007, 5:13 pm, WILLISTON, VT 05495
Electronic Shipping Info Received, September 17, 2007
Bericht 1046 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja, ik weet wat je bedoelt. Ik werd ook onbeschoft behandeld. Allebei de keren dat ik belde. Bovendien liep hij ook nog te schreeuwen door de lijn en me te behandelen alsof ik 3 was ofzo..X-(
Bericht 1047 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ook ik heb een pakket gekocht in USA. USPS stuurde bericht dat het pakket bij customs NL ligt. Vanochtend voordat ik dit forum zag maar even gebeld met de douane en kreeg daar een uiterst onbehulpzame medewerker aan de telefoon. Het was bij het onbeschofte af. Geen bruikbare info zo van zoek het ff lekker zelf uit jij koopt toch spullen in de USA. En dat voor mensen welke betaald worden door onder andere mijzelf. Bah!
Bericht 1048 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Voor een volgende keer:

de NL site tracktrace.nl kun je pas gebruiken als het buitenlandse trackingnummer is omgenummerd naar een zogeheten 3S-nummer en dat 3S nummer kun je pas volgen nadat de zending onderweg is naar het internationale depot in Zwolle. Met andere woorden, als je pakket al bijna wordt afgeleverd.

Bovenstaande info heb ik ooit eens gekregen van een medewerker inklaring TNT op Schiphol.
Bericht 1049 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

bij mij is het afgelopen donderdag bezorgd, moest gelijk 72 euro betalen! ik dacht dat ze gewoon een acceptgiro erbij deden maar ik moesthet gelijk betalen. Maarja ik heb mijn pakje gelukkig ontvangen!
Bericht 1050 van 1.072
laatste antwoord