annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Weet je dan van de tracking dat het pakje in Australie is/was ?:|

De Afzender moet met de Post contact opnemen en een onderzoek indienen, daar het waarschijnlijk of naar de afzender terug gaat of toch nog naar Nederland doorgestuurd word.

Alleen zo krijg je de aantwoord welke je willt horen.
Bericht 741 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik begrijp wel dat er overal foutjes kunnen worden gemaakt vroeg mij alleen af of het wel eens terecht kwam.
Vooral omdat het nogal een bedrag vertegenwoordigd was gewoon benieuwd

gr Maria
Bericht 742 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja, daar bij de Post alleen maar mensen werken en waar mensen werken gebeuren ook wel eens foutjes.

Zoiets is een simpele Distributiefout.

De kerstkaart van mijn Tante kwam in April 2009, verstuurd in December 2008. Waar zij overall was, kon zij helaas niet vertellen.
Bericht 743 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Goedenmorgen allemaal

Heeft iemand het ooit wel eens meegemaakt dat een pakket na 3 maanden nog boven water kwam.
Was in een vliegtuig terecht gekomen die een verkeerde afslag nam.Kwam in australie terecht.

groeten Maria
Bericht 744 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Na het onderstaande bericht heb ik tot op heden niets mee vernomen van mijn pakket. Wordt de ¨post per roeiboot overgebracht of is het normaal dat het al langer dan 10 dagen onderweg is.
---------------------------------------------------------
Label/Receipt Number: CJ25 2609 353U S
Status: International Dispatch

Your item left the United States from ISC LOS ANGELES CA (USPS) at 5:12 PM on December 5, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Enter Label/Receipt Number.

Enter Label / Receipt Number.

Track & Confirm by email
Get current event information or updates for your item sent to you or others by email.

Ik weet intussen dat het in december allemaal wat langer duurt dan normaal, maar hoor ik geen aanvullende info te krijgen via track and trace. Zoals bv. into foreign customs of zo.

Greetz,

Jack
Bericht 745 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Heb je dat aanhand van de tracking code kunnen zien ? Het probleem is alleen, dat normaal gesproken alleen de Afzender Informatie kan krijgen.

Kun je geen Geschil via Ebay/Paypal starten om hem zo tot communicatie te "dwingen" ?
Bericht 746 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik wil van nederland naar usps VS bellen want mijn pakket is terug gestuurd door de slechte manier van werken van TNT POST nu is het al een maand weg en ik hoor niets ook niet van de verkoper.. ik heb wel alles betaald..
Bericht 747 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Bedankt nog voor de reacties. Het klopte inderdaad; ik heb inmiddels de factuur ontvangen van TNT. De kosten kloppen ongeveer met wat ik had berekend. Het is alleen wat moeilijk te controleren aangezien niet alles is gespecificeerd.
Men praat over een douanewaarde van 514 euro, dit moet zonder verzendkosten zijn. Terwijl ik steeds lees dat je over het totaalbedrag moet betalen, inclusief verzendkosten dus.
Bericht 748 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

in december kun je er gerust een maand bij optellen

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 749 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja en het is december. In mijn ervaring kan een pakket dan extra lang onderweg zijn.

Photobucket
Bericht 750 van 1.072
laatste antwoord