annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

of is het normaal dat het al langer dan 10 dagen onderweg is?

ja
Bericht 751 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Na het onderstaande bericht heb ik tot op heden niets mee vernomen van mijn pakket. Wordt de ¨post per roeiboot overgebracht of is het normaal dat het al langer dan 10 dagen onderweg is.
---------------------------------------------------------
Label/Receipt Number: CJ25 2609 353U S
Status: International Dispatch

Your item left the United States from ISC LOS ANGELES CA (USPS) at 5:12 PM on December 5, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Enter Label/Receipt Number.

Enter Label / Receipt Number.

Track & Confirm by email
Get current event information or updates for your item sent to you or others by email.
Bericht 752 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

je krijgt achteraf de factuur, dat doen ze tegenwoordig steeds vaker, dit scheelt nl heel veel tijd in de afhandeling vd douaneafdeling
Bericht 753 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Misschien is de postbezorger het vergeten? Normaal gesproken is het namelijk gelijk oversteken.

Photobucket
Bericht 754 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Even een klein vraagje.
Onlangs heb ik iets besteld in de US en het is verzonden via USPS. Ik had het pakket binnen een week in huis en er hoefde niet betaald te worden aan de postbode. Nu begreep ik dat de invoerkosten normaal altijd aan de postbode betaald moeten worden. Wel stond er een klein geel stickertje op de doos waarop stond vermeld dat ik invoerkosten verschuldigd was. Betekent het dan dat ik nog een acceptgiro krijg?
Is het zo dat vanaf een bepaald bedrag niet meer direct aan de postbode hoeft worden betaald?
Was daar gewoon nieuwsgierig naar.

Mvg,

Jim.
Bericht 755 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hoi jack
haha ik zou mijn eigen maar een beetje zorgen gaan maken ik zit ook op een pakketje te wachten en zit met hetzelfde probleem als jou.
mijn pakketje is van 17 november en nog niks gehoord en niemand kan mij helpen.
ik vermoed dat je in totaal na een week of 6 bericht krijgt van de douane dat heb ik in het verleden al eens mee gemaakt namelijk en dan is het zo geregeld.
succes ermee en hou me op de hoogte over hoe of wat
Grt tamara
Bericht 756 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo,

Ik heb ook zo mijn twijfels over een item dat ik via USPS vanuit Californie heb laten opsturen. Er staat al vanaf 5 december International dispatch. Hierna heb ik niets meer vernomen (als ik bij anderen kijk in dit forum zie ik dat het vervolg bericht al na twee dagen kwam) moet ik me zorgen gaan maken en/of waar kan ik aanvullende info krijgen.

Greetz,

Jack
Bericht 757 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dat was ook niet het nummer van uw pakje.
Bericht 758 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb net 0800-0143 (douane) gebeld en zon medewerkster zei dat zij mij niet kon helpen met mijn pakketje :S
Bericht 759 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

jawel, het nummer van uw pakje is 0900-0570.
Bericht 760 van 1.072
laatste antwoord