annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Alleen inwoners van USA, UK en Canada kunnen een confirmed address krijgen.
Het heeft te maken met de bescherming van de verkopers en de landen waar die manier van betalen met creditcard (waar Paypal in het grootste deel van de wereld mee werkt) aan een groot systeem van 'kredietwaardigheid' van de burgers is gekoppeld. Dat hebben we hier niet, dus vallen wij daar voor de creditcardmaatschappijen niet onder.

Storneren via de bank moet in theorie mogelijk zijn omdat je geen handtekening voor de opdracht hebt gezet, maar dat is niet de eerste optie: als je dat doet, heb je grote kans dat je Paypal-account wordt geblokkeerd en je geen nieuw meer kunt aanmaken. De regel is: eerst bij Paypal claimen. Duurt dat te lang of lukt het niet, dan pas (maar wel op tijd) van een andere mogelijkheid gebruik maken.

In de hulppagina's staat zoveel. Maar veel daarvan is snel-snel uit de Engelstalige hulppagina's van eBay.com vertaald en helemaal niet van toepassing op de situatie in Nederland. Zo ook wat je schrijft over 'confirmed address'. Als dat er tenminste echt zo in staat, veel gebruikers verwarren die term met 'geverifieerde gebruiker' (verified user). Dat is wat anders en dat kun je hier wel zijn. Maar dat weegt niet voor zo'n verkoper in de USA die alleen naar confirmed addressen wil versturen.

het Nederlandse vingertje

Bericht 771 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

weet je het zeker? hoe weet je dat ik geen confirmed adres heb?
bvd
Bericht 772 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

geschil opstarten via Paypal en opwaarderen tot een claim

Die verkoper verstuurt niet naar je, want er staat in de veiling: PayPal (confirmed address only) en dat ben je niet (tenzij je Bill Gates zelf bent).

Bericht 773 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik heb voor 180 € wat gekocht uit amerikaterwijl ik hetzelfde ook uit engelandvia hetzelfdeverkoper kon kopen.wegens directe betaling gedoe is het niet geluktuit engeland. 13 november betaling ingediend via paypal en heb tot heden niks ontvangen.heeft iemand misschien advies??:|
Bericht 774 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Voor jou is het gewoon een kwestie van afwachten, ik weet niet eens of mijn verkoper het pakketje wel verstuurd heeft. (zal wel niet mjah :P)
Bericht 775 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

het probleem ligt bij tnt en dat zijn geen ambtenaren (meer)
Bericht 776 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dat zou geen probleem zijn als je dat gewoon afwachtte.

Bericht 777 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Mijn pakket is sinds vorige week in Nederland aangekomen daarna is het door onze langzame douane geparkeerd. Ik weet dat ik belasting + inklaringskost moet betalen maar het probleem is dat Ik het niet weet wanneer mijn pakket voor de deur zou zijn. Dat is irritant hoor. Die douane is de meeste vervelende ambtenaar... 😞
Bericht 778 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

sorry, had ff beter moeten kijken, laat die post hier boven maar haha
Bericht 779 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo allemaal,

Mijn tracking info staat sinds 18 november al op:

Electronic Shipping Info Received.

De verkoper zegt dat ie het 19 november verzonden heeft. Moet ik me zorgen maken?
Bericht 780 van 1.072
laatste antwoord