annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Bedankt voor de informatie, de verkoper reageerde ook heel snel op mijn mailtjes en zij dat dit vaker voorkwam, maar dit stelt me toch gerust. 🙂
Bericht 781 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

"Electronic Shipping Info Received"

Heel vaak is dat het enige wat je zal zien.
Het kan van 1 tot 6 weken duren maar 10 dagen is normaal.
Het is nu wat drukker.
Bericht 782 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Sorry hoor, maar was gewoon benieuwd of dit vaker voorkwam, dit is namelijk mijn eerste koop via Ebay. Want het kan natuurlijk ook zijn dat de verkoper gewoon een label heeft geprint en verder niks verstuurd, was dus gewoon benieuwd of dit probleem vaker voorkomt.
Bericht 783 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

G E D U L D !

het Nederlandse vingertje

Bericht 784 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb ook een pakketje via USPS laten versturen, probleem is alleen dat hij nu al bijna een week op "Electronic Shipping Info Received" staat. De verkoper zei dat dit probleem wel vaker voorkwam.. Iemand meer info/ervaringen? Alvast bedankt.
Bericht 785 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik denk dat ik ook lang zal moeten wachten op mijn pakket:

Into Foreign Customs,November 24,2008,9:31pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 24, 2008, 9:31 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, November 22, 2008, 3:35 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
Electronic Shipping Info Received, November 21, 2008

Heb het idee dat er de laatste tijd beter gecontroleerd wordt, had een iPhone laten versturen via USPS uit Amerika via first-class mail (dat is de goedkoopste toch?), die werd niet onderschept en nu worden veel goedkopere artikelen die met priority-mail verstuurd zijn wel onderschept.

Vind USPS trouwens zowieso slecht als er naar het buitenland wordt verzonden en dat komt mede door TNT. Volgende keer UPS of fedEX dus 🙂
Bericht 786 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

je kan tnt bellen op 09000570 vragen of al iets weten over het pakketje, zoniet; claimen, tenzij het contact met de verkoper heel goed verloopt en je er vertrouwen in hebt dat het goed gaat komen
Bericht 787 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

LJ is een customs form number en niet (nooit)traceerbaar.
Ik vind dat je lang genoegd gewacht hebt.

Photobucket
Bericht 788 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja afwachten. Eventueel contact met verkoper onderhouden over de stand van zaken en of die misschien navraag kan doen.

Bericht 789 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb een pakket besteld, met tracking nummer beginnend met LJ, kan alleen totaal geen info er over vinden.

Ik wacht nu al sinds 8 oktober op een pakket dat niet te traceren is, heeft iemand hier ervaringen mee of weet iemand wat te doen ?
Bericht 790 van 1.072
laatste antwoord