annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gekocht of toch niet?

Ik heb via de eBay veiling een pakket munten gekocht bij Muenzhandel Ortner(www.muenzhandel-ortner.de) voor 42,00 euro. Blij dat ik was, want het was een goed bod dat ik had gedaan. Ik kreeg de factuur toegestuurd inclusief 12,00 euro portokosten. De prijs die ik bedongen had was goed, dus die 12 euro konden er ook nog wel bij. Alles netjes via Paypal(gelukkig) betaald en dus wachten tot de ontvangst van het pakketje met DHL. Jullie raden het al, ik wacht nog steeds op het pakketje. Veel mails naar de verkoper, eBay en Paypal resulteerde dat ik mijn geld wel terug heb ontvangen inclusief de verzendkosten. Maar tot mijn grote verbazing, werdt hetzelfde pakketje munten weer aangeboden op eBay maar nu voor een prijs van 139,00 euro.Dit voorval is bijna gebruikelijk geworden bij deze verkoper, en eBay doet er niets aan.

Dus als je iets aanbied op de veiling van eBay en het hoogste bod bevalt je niet, gewoon niet versturen en wachten tot Paypal je verzoekt het bedrag terug te storten, en opnieuw aanbieden. Is dit nu de kopersbescherming die eBay je geeft?

Ik vraag me af of dit ook niet een oplichterspraktijk is.

U bent gewaarschuwd 😉

Bericht 10 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Betreft: Gekocht of toch niet?

touche :^O

Bericht 1 van 10
laatste antwoord

Ach,zolang er members zijn die sellers beduvelen,niet waar???

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

misschien niet opgelicht maar wel beduveld!

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

o ja schroom vooral niet mijn account te noteren zoals u dat zo mooi zegt!

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

teleurstelling is ok maar iemand betichten van oplichting terwijl dit alleen een goed bedoelt advies/mening geeft is absurd.

teleurstellingen horen er nu eenmaal bij op ebay u bent niet de eerste en zeker niet de laatste die dit overkomt!

u kunt die verkoper gewoon een negatief geven, en als die er genoeg verzameld dan komen de consequenties vanzelf (b.v schorsing)

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

volgens wikipedia:  Oplichting is een vorm van bedrog, waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen

u bent niet ontdaan van geld of waardevolle goederen. U heeft alleen een koopje aan uw neus voorbij zien gaan. Wel triest dat u daar anderhalve maand later nog steeds mee zit.

Noteert u mijn naam vooral (geen idee wat je daar mee wilt bereiken, ik zal uw naam ook noteren. Hebben we leuk allebei onze namen..)

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Als u dit normaal vindt, bent u van hetzelfde soort verkopers. Ik voel mij wel degelijk opgelicht en zal uw account ook noteren. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

als u uw geld niet zou terugkrijgen was u opgelicht.Nu heeft u geen enkele schade geleden en als u wilt kan u de verkoper zelfs ook nog een negatief geven. Dus wat is het probleem...

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Dit heet prijsvorming.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord