annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gelden regels niet voor iedereen?

Anonymous
Niet van toepassing

eBay schrijft mij voor dat een nieuwe bieding tenminste bv. 50 cent (of meer of minder, naargelang de hoogte van het alreeds bereikte bedrag) hoger moet zijn dan het staande bod. Het staande bod overbieden met 1 cent is dan dus niet mogelijk. Toch overkomt het mij regelmatig dat een bieding van een ander met bv. 2 cent daarover heen gaat. 

Hoe kan dat? Hoe kan iemand een nieuw bod uitbrengen met slechts twee cent boven het reeds staande bedrag, terwijl ik gedwongen ben om mijn bod minstens 50 cents hoger te laten zijn?

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Gelden regels niet voor iedereen?

stel dat ik een bod doe van 10,00 en het veilingbedrag staat dan op laten we zeggen 5 euro dan moet elke volgende bieder tenminste 50 cent meer bieden dan mijn huidige bod, andere kopers weten niet dat ik 10 euro heb geboden (max bod) stel nu dat men 10,02 bied dan wordt mijn maximale bod met 2 cent overschreden en is het nieuwe huidige bod dus 10,02, op die manier kan men dus met 1 of 2 cent overboden worden.

Ikzelf breng ook vaak een bod uit met 1 of 2 cent na de komma en het gebeurt dus vaker dat ik dan b.v 2,02 of iets dergelijk moet betalen voor een item

Bericht 1 van 2
laatste antwoord