Forum tools en techniek
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe gaat eBay gemiste omzet vergoeden ten tijde van de periode dat ebay uit d elucht was?

Onderstaand bericht hebben wij via eBay gekregen. Maar geen woord over de gemiste omzet. Op welke manier gaan men de verkopers vergoeden voor het missen van biedingen op veilingen en op welke manier gaan ze de dag omzet vergoeden die verkopers gemist...

"nieuw aangeboden"

Bjj nieuwe plaatsingen staat vaak het bijschrift "nieuw aangeboden, ook als het herplaatsingen betreffen. Zo staat ook "nieuw aangeboden" bv. bij advertenties die al 20 keer achter elkaar drie dagen herplaatst zijn, dit tot grote ergernis van de pote...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 168 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

verkooptips gevraagd

Ik heb wat kleding,die best prijzig waren, dus,de startprijs is ook niet al te laag,maar,ik krijg het niet verkocht. Kan ik mischien wat tips krijgen? Het gaat om een leren damesjasje(een paar maal gedragen) , een zomer setje, bestaande uit een tshir...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 304 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

auctiva

Hoi, ik heb ooit "auctiva"geinstalleerd om zodoende bij de veilingen een extra banner met mijn aanbiedingen te displayen. Deze wordt echter niet geupdate. Weet iemand hoe dit werkt, wie heeft hier dus ervaring mee ? of hoe deze verwijderd kan worden....

Beperkte verkopen

eBay is weer lekker bezig. Krijg een bericht van de beruchte afdeling regels en veiligheid dat ik niets meer mag verkopen in de rubrieken sieraden en horloges. De reden; dit is gebaseerd uit gegevens uit hun eigen administratie en ze zijn van mening ...

Foto's uploaden een probleem

Probeer 3 normale foto's te uploaden bij een verkoopadvertentie maar dat gaat niet. klikken op de buttons werkt helemaal niet. rest van advertentie wel goed neergezet. Ook laatste versie Java en werk gewoon vanaf PC. Mijn provider is Ziggo. Wie weet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 881 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

selectievakje

Hallo allemaal, Ik zoek met rot hoe ik in een advertentie moet toevoegen: Een selectievakje voor bijvoorbeeld kleur. Dus dat de koper in de advertentie kan selecteren welke kleur hij wenst. Ik kan hier geen info over vinden. Wellicht kunnen jullie mi...

Advertenties dubbel geplaatst

Hallo, ik heb ongeveer 1300 actieve advertenties, die ik elke week weer opnieuw aanbiedt. Nu was me al vaker opgevallen dat sommige advertenties opeens dubbel werden aangeboden als ik ze opnieuw had aangeboden! Erg vervelend natuurlijk want je moet d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 132 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos