Forum tools en techniek
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

geen antwoord

Ik wil als m,n wachtwoord veranderen.Alleen lukt dat niet omdat ik geen reactie krijg van de support.Ik vind dit zeer slordig en verwacht hier wel een uitleg over.Ik kan namelijk nu helemaal niet inloggen.En dus niks kopen.Er word belooft dat ik mail...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 8300 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

mijn ebay app werkt niet meer

Hallo,Ik had altijd een ebay app op mijn telefoon, die geluid gaf als ik iets verkocht of kocht of betaald kreeg of een bod ergens opo..maar sinds een aantal dagen doet mijn telefoon dit niet meer. de geluiden staan aan, maar misschien heb ik iets ui...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 10386 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Het blinde beleid van eBay

De situatie; Een koper geeft mij onterecht neg. feedback (zie ander draadje). Ebay direct verzocht dit te verwijderen. De koper heeft immers niets betaald en ik heb niets verzonden, de feedback is dus niet op de plaats. Frustratie feedback noem ik he...

Opgelost! foto toevoegen lukt niet

Sinds ik Windows 8.1 heb, ipv 8.0 tot voor kort,kan ik geen foto´s meer bij mijn adv. zetten.Ik kan klikken wat ik wil,maar geen reactie.Probleem alleen bij e-Bay,niet op MP.Beveiliging al even in de laagste stand gehad,maar dat hielp ook niet.Iemand...

verwijderen van feeds

Weet iemand hoe ik die vervelende foto,s van die feeds kan verwijderen .Krijg steedts de aanbevolen feeds te zien van iets wat ik een paar maanden terug enkele keren heb opgezocht maar nu dus echt niet meer intressant vind.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 321 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos