Forum tools en techniek
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

nog longen supporter om ebay.com. wel op ebay.nl

Op ebay.com krijg ik de volgende boodschap als ik een artikel aan klick :The eBay mobile website is no longer supported on this device. Access all your eBay activity from your desktop or a supported Apple, Android or Blackberry mobile device. Copyrig...

Verzendbeleid maken

Ik krijg t niet voor elkaar het maken van een verzendbeleidIk wil graag internationaal instellen maar moet ik dan de verzendkosten per land instellen of hoe doe je dat?Snap er echt niets van! Kan iemand mij helpen? Thanx Elly

Probleem mett afbeeldingen.

Beste, ik loop regelmatig tegen de situatie aan dat afbeeldingen niet te zien zijn maar een hokje met een kruisje erin.Wat kan ik hier tegen doen. Gaarne een reactie van iemand.

geen retour geaccepteerd

Hallo, Ik heb als particulier al jarenlang ervaring met Ebay. Nu heb ik een zakelijk account geopend en wil graag aan de slag als ondersteuning van mijn webshop. Het probleem: ik kan alleen een advertentie goedkeuren als ik als beleid "retouren geacc...

reclamebord uploaden

Beste Ebaygebruikers, Momenteel ben ik bezig mijn ebay-winkel te vullen, maar als ik mijn reclamebord wil uploaden komt er een rood kader om heen te staan en verschijnt er geen afbeelding. Ik heb het juiste formaat en de afbeelding is maar 80 kb. Wie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 10764 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hoe voeg ik foto's toe? (

Volgens de hulp pagina staat er onder het kopje foto's toevoegen in de aanbiedingspagina het kopje foto's toevoegen/bewerken, en het kopje foto's via URL ofzo (wat er precies staat weet ik niet meer).Maar bij mij staat er alleen foto's toevoegen en d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6368 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos