Forum tools en techniek
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

turbo lister probleem

Beste, Ik kan sinds een paar dagen geen gebruik meer maken van turbo lister, bij het opstarten krijg ik een pop-up met de melding;"de toestemming van turbo lister zal vervallen binnen de 3 dagen, maak verbinding met ebay en geef toestemming om in uw ...

Account sluiten? Hoezo?

Waarom krijg ik op elke opmerking/vraag vanuit 'Hulp en contact' standaard een mail met als onderwerp 'Your email about closing your account'?Als ik vervolgens hierop reageer dat ik niks wil sluiten krijg ik weer zo'n gestandaardiseerd kulberichtje.....

nog longen supporter om ebay.com. wel op ebay.nl

Op ebay.com krijg ik de volgende boodschap als ik een artikel aan klick :The eBay mobile website is no longer supported on this device. Access all your eBay activity from your desktop or a supported Apple, Android or Blackberry mobile device. Copyrig...

Verzendbeleid maken

Ik krijg t niet voor elkaar het maken van een verzendbeleidIk wil graag internationaal instellen maar moet ik dan de verzendkosten per land instellen of hoe doe je dat?Snap er echt niets van! Kan iemand mij helpen? Thanx Elly

Probleem mett afbeeldingen.

Beste, ik loop regelmatig tegen de situatie aan dat afbeeldingen niet te zien zijn maar een hokje met een kruisje erin.Wat kan ik hier tegen doen. Gaarne een reactie van iemand.

geen retour geaccepteerd

Hallo, Ik heb als particulier al jarenlang ervaring met Ebay. Nu heb ik een zakelijk account geopend en wil graag aan de slag als ondersteuning van mijn webshop. Het probleem: ik kan alleen een advertentie goedkeuren als ik als beleid "retouren geacc...

reclamebord uploaden

Beste Ebaygebruikers, Momenteel ben ik bezig mijn ebay-winkel te vullen, maar als ik mijn reclamebord wil uploaden komt er een rood kader om heen te staan en verschijnt er geen afbeelding. Ik heb het juiste formaat en de afbeelding is maar 80 kb. Wie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 11082 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos