Forum tools en techniek
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Foto's uploaden

Na het onderhoud van afgelopen vrijdag door Ebay kan ik geen foto's meer uploaden. Ik zie enkel een constant ronddraaiend groen 'even wachten' cirkeltje..

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1125 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Opgelost! currency converter is verdwenen?

Voorheen bestond de mogelijkheid om valuta om te rekenen met de currency converter.De link werkt echter niet meer.Dit is de link: http://pages.ebay.nl/services/buyandsell/currencyconverter.html Op het site-overzicht wordt die ook nog genoemd maar de ...

2016-10-23 09_02_53-eBay Nederland - eBay.nl - Site-overzicht.png
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1121 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

klantensevice emailadres werkt niet

Wil ebay een e-mail zenden, maar nadat ik alles heb aangegeven en tik op "een email verzenden" tik, komt er geen scherm tevooraschijn waarop ik mijn email kan schrijven en plaatsen, maar keert het programma terug naar 't hoofdmenu Wat gaat ebay er aa...

viewport

Hallo, Ik kreeg een mail waarin staat dat ik het volgende moet doen: eBay: Mobile Friendly Test To make your listing mobile friendly, you will need to ensure two things. Make sure your viewport is set correctly by copying and pasting this code into t...

Problemen met Turbo Lister

Goedemiddag, ik ben al jaren actief op Ebay en heb altijd gebruik gemaakt van Turbo Lister. Echter, nu kan ik Turbo Lister niet meer opstarten om nieuwe Ebay listings aan te maken. Krijg daarbij steeds dezelfde melding mbt Gebruikersaccountbeheer. "W...

Ebay app ipad

Hallo Heeft iemand ervaring met de ipad ebay appm Ik kan nml niet verkopen als ik ingesteld ben op nederland. Heel raar De helpdesk van ebay verwijste me door naar apple maar dat lost ook niets op De knop " sell" is er niet en op amdere lands instell...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 10934 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

turbo lister probleem

Beste, Ik kan sinds een paar dagen geen gebruik meer maken van turbo lister, bij het opstarten krijg ik een pop-up met de melding;"de toestemming van turbo lister zal vervallen binnen de 3 dagen, maak verbinding met ebay en geef toestemming om in uw ...

Account sluiten? Hoezo?

Waarom krijg ik op elke opmerking/vraag vanuit 'Hulp en contact' standaard een mail met als onderwerp 'Your email about closing your account'?Als ik vervolgens hierop reageer dat ik niks wil sluiten krijg ik weer zo'n gestandaardiseerd kulberichtje.....