Forum tools en techniek
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Nummer aan item hangen

Gezocht, niet gevonden. Ik wil graag een uniek nummer (opvolgend) aan elk te verkopen uniek item "hangen". In turbo-lister heb ik die mogelijk niet kunnen vinden. Dit nummer zal middels een etiket op het item worden aangebracht. De etiketten met numm...

foto's uploaden mislukt

Hallo, Is er een storing met het uploaden van foto's? sinds een dag of drie moet ik wel een keer of zes per foto proberen om hem op ebay te krijgen. Ik doe het hetzelfde als ik altijd deed maar het lukt niet. Ik probeer het standaard en ik probeer he...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 179 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Software clash bugs Ebay

Ben al twee weken bezig, maar ervaar constant software clashes en bugs met invoeren van tekst en foto's voor verkoop van items. heb vanalles geprobeerd, andere browsers, panda eraf, met XP, met Windows 7, en onze PC expert geeft het ook op. wat is er...

eBay Synchronisatie/webshop module tool ?

Hallo Beste eBay-ers, Wij verkopen veelvuldig via eBay (met name: munten, bankbiljetten etc). Op dit moment neemt het plaatsen van 1 item op eBay veel tijd in beslag. Eigenlijk teveel tijd. Aangezien we veelvuldig producten gaan aanbieden via eBay zi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 222 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

foto s besluiten

goedendag kan iemand mij vertellen hoe je foto bij een bericht kan doen als je wil comm met de verkoper? -- Bewerkt door pmdb_nl op 18 Sep 2011 17:01 CEST

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 136 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

vereisten voor kopers instellen

Nu ik ben een koper en ik ben de mening toegedaan dat een verkoper mij wel degelijk een negatieve feedback mag geven als ik niet aan mijn betalingsverplichting voldoe. Daarvoor dient een verkoper toch de procedure voor onbetaalde objecten te doorlope...

Verbeteringen in Mijn eBay: wijzigingen in ontwerp en bulkfunctionaliteit

Verbeteringen in Mijn eBay: wijzigingen in ontwerp en nieuwe bulkfunctionaliteit Op basis van feedback van gebruikers hebben we aanzienlijke verbeteringen aangebracht in onze nieuwe functionaliteit voor bulksgewijs bewerken, opnieuw aanbieden en verg...