annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het behulpzame en zeer klantvriendelijke paypal

Paypal wie kent het niet. Op zich een handig systeem. Toch gebeuren er vreemde dingen binnen dit bedrijf. Wat is de situatie;



Paypal beperkt op zondag morgen mijn account. Wat op zich al gek is omdat ze op zonder niet te bereiken zij, nee wij werken niet op zondag meneer is de verklaring.  Maar goed, op maandag even gebeld en er is jammer genoeg niet goed gehandeld. Paypal geeft dus toe een fout te hebben gemaakt. Nou, kunnen ze het ook wel weer recht zetten zou je denken. Nee meneer dit duurt minimaal 72 uur... Tot die tijd kan je dus geen betalingen ontvangen of verrichten. Erg balen, even snel mijn andere paypal account aan eBay toegevoegd zodat de handel gewoon door kan gaan. Kopers die nu dus niet kunnen betalen geïnformeerd dat dit een paar dagen gaat duren. Excuses voor het ongemak etc. Tot mijn verbazing beperken ze vandaag ook mijn tweede account. Want zegt Paypal, deze is gelinkt aan een account die is beperkt. Weer bellen maar u raad het al, tja sorry meneer, opnieuw een foutje. Gaat toch minimaal 72 uur duren.....



Gezien de vele klachten die op internet te vinden zijn ben ik geen uitzondering. Onbegrijpelijk dat een bedrijf die grof geld verdiend aan deze mensen, ze zo behandelen.



Nou Paypal, ga vooral zo door, komt het vast helemaal goed! Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Gelukkig hoef ik geen paypal meer te accepteren, voor ieder ander, Succes!



Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Het behulpzame en zeer klantvriendelijke paypal

het_regent
Community-lid

Over de PayPal klantendienst kan ik niets zeggen, dat is een ander bedrijf. U kunt op eBay de deskundige eigen klantendienst raadplegen door middel van de Hulp-link rechtsboven op elke pagina.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Het behulpzame en zeer klantvriendelijke paypal

stephanthecollector
Community-lid

dat het een ander bedrijf is klopt niet helemaal, ebay en pp hebben een schijnhuwelijk!

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Het behulpzame en zeer klantvriendelijke paypal

Eindelijk opgelost. Duurt een week in plaats van 72 uur maar goed... Nu het volgende;



Account opnieuw beperkt. Ze hebben een betaling geselecteerd om te onderzoeken. Alles voor de veiligheid! Geen probleem joh! Echter de betaling die volgens de veiligheids-mensen van PayPal 'onregelmatigheden' vertoond, is een betaling die ik heb gemaakt en dus niet ontvangen. Wat nog gekker is, is dat dit een bedrag is van 2.50 euro overgemaakt aan marktplaats. Even je advertentie boven aan krijgen kost je dus een beperking. Paypal vertrouwd het allemaal niet, dat markplaats net als zij zelf onder de paraplu van papa ebay zit doet er even niet toe. Op de vraag om uit te leggen wat hier in godsnaam frauduleus aan kan zijn zegt het lieve meisje, dat mag ik niet zeggen meneer. Ze vinden het erg vervelend dat ik beperkt ben maar regels zijn regels.....


Zal het eens aan de behulpzame helpdesk vragen, zit rechts bovenaan elke pagina.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Het behulpzame en zeer klantvriendelijke paypal

stephanthecollector
Community-lid

ze zijn echt helemaal van de ratten besnuffeld!

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Het behulpzame en zeer klantvriendelijke paypal

De kogel is door de kerk. Paypal heeft mijn betaling aan marktplaats, voor een zogeheten dag topper, onderzocht. Wat is de conclusie? Ze zijn van mening dat ik een veiligheids-risico vorm. Wat een grap! Dus, nooit een claim gehad, nooit problemen, klachten of wat dan ook, zelfs van ebay een bericht gekregen dat ik goed bezig ben, niets is goed genoeg voor dit bedrijf. Ook een leuk detail; als je belt met een simpele vraag die direct beantwoord kan worden krijg je altijd een stom tevredenheidsonderzoek nagestuurd. Nu bel je al zeven dagen boos op en dan ontvang je niets. Omgaan met klachten en kritiek is dus ook een vak apart. Vergeleken met de fijne helpdesk van paypal, is die van ebay uitmuntend! U kan deze vinden rechts boven in de hoek, op elke pagina wel te verstaan.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Het behulpzame en zeer klantvriendelijke paypal

het_regent
Community-lid

Alle eerder gegeven antwoorden bleken dus loos te zijn, dit is conform.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord