annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foto's uploaden een probleem

btslijnden
Community-lid

Probeer 3 normale foto's te uploaden bij een verkoopadvertentie maar dat gaat niet. klikken op de buttons werkt helemaal niet. rest van advertentie wel goed neergezet. Ook laatste versie Java en werk gewoon vanaf PC. Mijn provider is Ziggo. Wie weet waarom?


 


Bastiaan

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Foto's uploaden een probleem

Hoi Bastiaan



Ik heb op dit moment ook een dergelijk probleem,


ik kan mijn foto's gewoon uploaden maar dan verschijnt


er geen plaatje en ook na het plaatsen van de advertentie


geen afbeelding..



Ook artikelen die ik al te koop heb aangeboden staat bij


dat de afbeelding niet beschikbaar is.



kan iemand ons hiermee helpen?

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden een probleem

Helaas is het maken van een advertentie en/of het uploaden van foto's ook voor mij een bekend probleem. Bij het maken van een advertentie moet je een formulier invullen dat uit twee pagina's bestaat. Als ik van de eerste pagina (waar onder andere de foto's zijn ge-upload) naar de tweede wil, krijg ik bijna altijd de melding dat ik niet meer verbonden ben met het internet. Dit klopt niet want andere programma's reageren nog wel. Ebay kan echter niet verder.


Ik heb al van alles geprobeerd. Zo heb ik bijvoorbeeld de suggestie om mijn security settings aan te passen netjes opgevolgd, maar het helpt allemaal niks.


Wie herkent dit probleem en wie weet een oplossing?


 


Alvast dank,


Henk van H2comics

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden een probleem

het_regent
Community-lid

Het uploaden van foto's voor een eBay advertentie is al jaren een mechanisme wat te vergelijken is met een rammelkast.


Men geeft er geen prioriteit aan om hiervoor nu eens een solide oplossing te bedenken.


Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden een probleem

r_tuts_nl
Community-lid

Hallo,



Ik ben geen verkoper maar waarschijnlijk mag er in een add wèl HTML gebruikt worden lijkt mij, heb persoonlijk èrg goede ervaringen met http://photobucket.com als externe service.



<--- Vul hier de dierecte link in van PhotoBucket!


--->






Ach ja, dienstverlening... 😛

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden een probleem

r_tuts_nl
Community-lid

..Nu de foto's toch op Photobucket staan..



Mischien laat het eBay systeem wel toe dat je een foto upload van een internet locatie ipv. je PC zoals dit bij veel blog systemen het geval is..



Een 'work-around' dus..

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden een probleem

het_regent
Community-lid

Ik gebruik veelal slechts 1 foto via het eBay upload systeem, dat uploaden is veelal traag en storingsgevoelig, bovendien wordt de foto door eBay geresized.



In de advertentie zelf neem ik dan links naar eigen gehoste foto's op. Dat kunnen er zoveel zijn als je maar wilt en ze blijven ook net zo groot als je bedoeld hebt.



Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden een probleem

kickpil
Community-lid
Foto plaatsen blijkt niet mogelijk bij een ebay advertentie!
Waarom repareerd eBay dit niet als zoals te zien hier al eerder problemen zijn gemeld!
Dwingt men hiermee de klant extra kosten te maken?
Bericht 8 van 8
laatste antwoord