annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beperkte verkopen

eBay is weer lekker bezig. Krijg een bericht van de beruchte afdeling regels en veiligheid dat ik niets meer mag verkopen in de rubrieken sieraden en horloges. De reden; dit is gebaseerd uit gegevens uit hun eigen administratie en ze zijn van mening dat mijn verkoop praktijken en bedrijfsmodel hier niet bij passen.



Nu weet ik natuurlijk niet wat er in hun administratie staat maar erg duidelijk is het niet. Er is namelijk geen enkele klacht. Ja ik heb veel geschillen maar deze zijn door mij zelf opgestart wegens het vele niet betalen. Weer een mooi voorbeeld van het door en door verrotte systeem die eBay hanteert. Wat de een wel mag, mag de ander niet. Uitleg geven ho maar en denk vooral niet dat je je gelijk kan halen als je die hebt. Misbruik van macht en positie is dat! Toen ik nog niet zo kritisch was naar eBay had ik nooit problemen. Zal het hier aan liggen? Zal me niets verbazen....



eBay moet eens gaan luisteren naar klachten. Ze zijn bezig met hun eigen ondergang. Wereldwijd puilen de verschillende forums op zowel eBay als elders op internet uit van de klachten. Er komt vanzelf een moment dat het is afgelopen.



Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Beperkte verkopen

het_regent
Community-lid

U zit teveel op het prikbord, één van de drie overigens.


Hebt u wel eens naar de aandelenkoers van eBay gekeken.


Meer hoeft er niet gezegd te worden.



Bericht 2 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

Had zelf al het vermoeden, is dat de reden dat u anoniem hier post? Nogal kinderachtig dat het zo moet, roepen dat ze het eerlijk willen houden..... De aandelen van eBay zijn net zo onnavolgbaar als hun beleid.

Bericht 3 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

stephanthecollector
Community-lid

dan zal ik de drie even compleet maken, tot op heden heb ik nog geen restricties opgelegd gekregen, nu verkoop ik ook niet echt buiten Nederland misschien ligt dat daaraan!

Bericht 4 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

Ik bied alleen wereldwijd aan, ik zet geen ads op andere eBay's dan Nederland.


Ze lijken wel elke keer opnieuw problemen te zoeken die er niet zijn, vreemde voorwaarde opleggen of eisen dat bepaalde zaken in de ads vermeld worden. Dat dit nergens in het beleid is terug te vinden maakt natuurlijk niet uit. Het hele beleid is een lachertje, eigenlijk is heel eBay een lachertje! De grootste boeven zijn ze zelf.... Feedback doet er volgens de geheime dienst van eBay niet toe, waarom bestaat dit corrupte systeem dan? Hierop ziet iedereen direct of jij wel of niet eerlijk handelt. Helaas ben ik bang dat mijn eigen vermoeden en die van u beiden kloppen. Beter maar je muil houden en lekker ja knikken anders gaat eBay je het moeilijk maken....

Bericht 5 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

het_regent
Community-lid

Ick doet ur et zweigen thoe.

Bericht 6 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

stephanthecollector
Community-lid

het is net de Maffia, het is de laatste tijd wel echt erg geworden met ebay, het was soms wel erg maar het is nu echt niet normaal meer!

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

Toen ik net begon, in mei van dit jaar, bood ik exact hetzelfde aan. Niets van controle of andere onzin. Als je bewijst dat je goede spullen levert en kopers tevreden zijn is er ineens van alles niet goed.... Hoe krom is dat! Net wat je zegt, het is steeds erger aan het worden. Het domme van alles is, is dat het overduidelijk is dat ze een persoonsgebonden beleid voeren. Hoe vaak lees je niet op het forum of in de feedback van verkopers dat ze er een zooitje van maken. Die krijgen geen enkele beperking. Waar is je eerlijke beleid dan? Die computers weten natuurlijk ook niet beter. Op elke vraag krijg je exact hetzelfde knullen antwoord of helemaal geen antwoord. Maar owe als de maand voorbij is, dan zijn ze er als de kippen bij om de fees te incasseren. Toen ze wegens onduidelijke redenen mij PP hadden beperkt konden ze nog wel snel de eBay fees afschrijven. Ga de ''verdachte'' items wel op MP verkopen. Krijg hier sowieso een betere prijs voor mn spullen en dat allemaal zonder ad. kosten of fees. Daar snappen ze het tenminste, die doen ook geen ruk voor je maar vragen er ook niets voor.

Bericht 8 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

stephanthecollector
Community-lid

ze vragen er (nog) niets voor, ook daar zijn er steeds meer categorieën waar ze geld voor vragen! ik wilde laatst een horloge verkopen, kreeg me toch een rekening! heb de advertentie toen maar niet geplaatst!


marktplaats is een onderdeel van ebay en wordt steeds meer geïntegreerd in hun bedrijfsideologie




Bericht 9 van 16
laatste antwoord

Beperkte verkopen

stephanthecollector
Community-lid

wil je echt lachen? lees dan even deze waarden en normen die ze zelf hebben opgesteld! kunnen we ontdek de leugen spelen of zo!



We gaan ervan uit dat mensen van nature eerlijk zijn.We zijn van mening dat iedereen iets bij te dragen heeft.We zijn van mening dat een eerlijke, open omgeving het beste in mensen naar boven haalt.We erkennen en respecteren iedereen als een uniek individu.We moedigen je aan om anderen te behandelen zoals je zelf wilt worden behandeld.

Bericht 10 van 16
laatste antwoord