annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beperkte verkopen

eBay is weer lekker bezig. Krijg een bericht van de beruchte afdeling regels en veiligheid dat ik niets meer mag verkopen in de rubrieken sieraden en horloges. De reden; dit is gebaseerd uit gegevens uit hun eigen administratie en ze zijn van mening dat mijn verkoop praktijken en bedrijfsmodel hier niet bij passen.

Nu weet ik natuurlijk niet wat er in hun administratie staat maar erg duidelijk is het niet. Er is namelijk geen enkele klacht. Ja ik heb veel geschillen maar deze zijn door mij zelf opgestart wegens het vele niet betalen. Weer een mooi voorbeeld van het door en door verrotte systeem die eBay hanteert. Wat de een wel mag, mag de ander niet. Uitleg geven ho maar en denk vooral niet dat je je gelijk kan halen als je die hebt. Misbruik van macht en positie is dat! Toen ik nog niet zo kritisch was naar eBay had ik nooit problemen. Zal het hier aan liggen? Zal me niets verbazen....

eBay moet eens gaan luisteren naar klachten. Ze zijn bezig met hun eigen ondergang. Wereldwijd puilen de verschillende forums op zowel eBay als elders op internet uit van de klachten. Er komt vanzelf een moment dat het is afgelopen.

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Betreft: Beperkte verkopen

Das niet zo moeilijk, alles is gelogen.

Wel grappig, ze moedigen je aan anderen te behandelen zoals jezelf behandeld wilt worden. eBay wilt dus zelf als een mindere behandeld worden, voor de gek worden gehouden, voorgelogen worden, antwoorden van een computer krijgen, kaal geplukt worden, moet ik nog doorgaan?

Bericht 11 van 16
laatste antwoord

neuh da's wel ff genoeg zo :^O

Bericht 12 van 16
laatste antwoord

Gisteren uiteraard om uitleg gevraagd. Waarom ze dat besluit dus hebben genomen. Zie hier het antwoord;

Hartelijk dank voor uw e-mail in verband met internationaal verkopen op eBay. Graag geef ik u hierover meer informatie.

Om internationaal te kunnen verkopen, dienen verkopers:
- een eBay-account met een goede reputatie te hebben.
- over een gecontroleerde PayPal-rekening te beschikken.
- ten minste 10 feedbackpunten met verkopen te hebben verdiend.
- meer dan 90 dagen geleden een eerste geslaagde verkoop te hebben voltooid.
- te voldoen aan de verkoopvereisten van de sites waarop ze hun objecten willen aanbieden.

Wanneer u internationaal verkoopt, bijvoorbeeld door een object aan te bieden op een andere site dan waar u ingeschreven bent of door een internationale verzendoptie te selecteren, kan uw object aan een koper op een andere eBay-site worden verkocht.

Voordat u internationaal kunt gaan verkopen, kunnen we u vragen om een overeenkomst voor internationaal verkopen te ondertekenen, waarin u erkent dat objecten die aan kopers op andere eBay-sites verkocht worden onderhevig zijn aan de beleidsregels van die sites, inclusief de beleidsregels voor kopersbescherming van eBay.

Het is belangrijk dat uw object en rubriek voldoen aan de verkoopvereisten en voorwaarden voor internationaal handelen van de eBay-site in elk land waar u verkoopt.

Ik heb niets gevraagd hierover. Daarnaast, had ik dat wel gedaan, voldoe ik aan alle criteria. Dit is werkelijk om te huilen!

Bericht 13 van 16
laatste antwoord

had je de overeenkomst ook ondertekend? de rest van de mail is complete onzin en standaard!

ik heb op diverse ebaysite's een overeenkomst moeten ondertekenen (jaar of zo geleden) maar ja dan had je die wel te zien gekregen neem ik aan!

verder is het weer zoals gewoonlijk een antwoord waar je niets mee kunt! typisch ebay

Bericht 14 van 16
laatste antwoord

Nee niets gehad en ook niets ondertekend.

Ik heb gereageerd op hun bericht over beperkte verkopen e.d. Dus niet een nieuwe vraag gesteld via de hulppagina. De kop van hun antwoord is ook beperkte verkopen.

Het hele antwoord is dus onzin, standaard computerbericht. Ik bied niet eens wat aan op andere sites dan de Nederlandse. Lijkt er meer op dat ze mijn verzoek om een degelijk maar vooral eerlijke uitleg te geven willen ontlopen. Ben er wel klaar mee nu. Ga nergens meer op in en zal ook niets meer posten op het forum. Zal geen antwoorden meer geven op dringende vragen van kopers of verkopers. Dit is dus mijn laatste bericht hier, vaarwel!

Bericht 15 van 16
laatste antwoord

jammer, weer een die weggejaagd wordt door ebay zelf, en dat is nu precies hun bedoeling! ze willen het forum al lange tijd opdoeken.

Nou ebay gooi de boel maar dicht!!!!

Bericht 16 van 16
laatste antwoord