annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatiove feedback terwijl koper niet heeft betaald

Dit is ook wat.... De situatie;

iemand uit Ierland koopt een ketting. Het adres bij paypal en ebay word niet herkend door zowel Google-maps als PostNL. Meerdere malen gevraagd het juiste adres te geven. Na twee weken het bedrag teruggestort en een annulerings-verzoek gemaakt. Ook hier reageert de koper niet op. Nu weer twee weken later krijg ik negatieve feedback. De ketting zou nep zijn. Dus, de koper heeft uiteindelijk niet betaald en ik heb niets verstuurd. Koper heeft dus niets ontvangen maar kan wel een feedback geven over het item die hij of zij nooit heeft gehad. Waarom kunnen kopers überhaupt feedback geven als deze niet betaald hebben of als deze het geld terug hebben gehad zonder dat dit aan de verkoper is te verwijten...?! Daar gaat je feedback, gekelderd van 100% naar 98%, volgens het beleid bijzonder slecht dus....

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

blijkbaar heb je dit probleem al weer op weten te lossen (of je hebt nog een ander account), want antique-design heeft geen negatief op zijn naam staan de afgelopen 12 maanden

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Heb hetzelfde geintje aan de hand. Oplichter in spé die mij probeerde te flessen. Ga kijken of die negatief eraf kan en mijn fee terug. Ik blok al 3/4 van de wereld en het schijnt dat ze er nog steeds doorheen komen. 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Binnenkort blokt eBay u.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

deden ze dat maar bij mij, zelfs uitschrijven is nagenoeg onmogelijk ze verzinnen steeds weer nieuwe smoesjes waarom een account niet gesloten kan worden! feedback heb ik al op prive gezet, naam veranderd maar ja je komt niet van die ...... af

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

U dient de tijd waarbinnen nog claims kunnen volgen op uw laatste verkoop af te wachten voordat uw account definitief gesloten kan worden. Dat kan 6-12 maanden zijn.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord