Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelost! Kudo ??

Waar kunnen de kudo's ingewisseld worden voor aandelen in eBay ?Niet te vinden bij hulp en contact

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1149 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

PayPal account veranderen waar je op wordt uitbetaald

Hoi allemaal, Ik heb een zakelijk account maar zou graag mijn PayPal account willen veranderen waarop ik word betaald wanneer er een product verkocht wordt. Op dit moment lukt het me alleen om het PayPal account te wijizigen waarmee ik mijn facturen ...

Opgelost! Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

Dag ik ben verrast door mails die ik krijg dat ik moet betalen voor 2 bestellingen. Ik heb hier bewijs van dat ik betaald heb via PayPal.Tot mijn verbazing staat bij mijn Ebay 2 betalingen met bestelling maar ook 2 bestellingen niet betaald en dat ik...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 4710 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Internet Fraud

Dear all, I have a problem. There is someone who had an interest in item, that i have sale on ebay. Whoever the interest him or her give this email address, to act so on. This person sends me a bank transfer overview so it get paid, if I send by emai...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 577 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

betaling

Graag wil ik iets kopen op ebay. Nu heb ik een paypal acount aangemaakt. Nu wil ik het gene betalen.. maar verwijst die me steeds Door voor creditcard, terwijl er genoeg op de paypal staat...

Betaling

Bij Ebay.de krijg ik na "Jetzt bezahlen" geclickt te hebben de mededeling: Your connection is not private. Attackers might be trying to steal your information.....En ik kan de site dan ook niet bereiken. Heb mijn wachtwoord al veranderd, maar dat hel...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 921 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

betalen invoerrechten

Hoe zit het met het betalen van invoerrechten? Bij aflevering van het pakket moest ik deze ook nog eens betalen aan Postnl terwijl ebay belooft dit op voorhand al te hebben gedaan.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 492 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos