Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelost! Graag telefonisch contact over een probleem

nr. is gekocht door mij inclusief de verzending voor 20 euro, Het object staat klaar voor verzending Ik heb reeds een paar maal om zijn bankgegevens gevraagd . Ik heb ze nog steeds niet gekregen. Hoe kan ik hem nu betalen? Het is erg lastig, dat ik j...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1990 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

zandloper bij betaling.

Hallo, ik heb een jacket gekocht en betaalt, niets mis mee dacht ik, todat ik een zandloper achter het item zag staan ( nog niet eerder meegemaakt ) blijkt dat de betaling wordt verwerkt door paypal. Daar gekeken en zag dit: Status:Niet-opgeëist. Heb...

wil betalen met PayPal maar krijg melding: Voordat u betaalt, moet u eenmalig goedkeuring verlenen

Als ik wil betalen met Paypal krijg ik onderstaande melding:Voordat u betaalt, moet u eenmalig goedkeuring verlenen Dit is verplicht conform nieuwe voorschriften van de Europese Unie en helpt banken om uw betalingen sneller en efficiënter te verwerke...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 441 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Mobiel gekocht, maar niet ontvangen

Ik heb een mobiel gekocht bij de. Ik heb netjes een bericht ontvangen dat deze is betaald en verzonden. Levering tussen 16 sept -7 okt. Ik heb nog niets ontvangen en kan ook niet mijn bestelling volgen. Kan ik de bestelling (en betaling)nog ongedaan ...

bij het afrekenen blijkt dat ik het item 2 x gekocht heb

Ik heb recent een microsoft muis gekocht op EBay en bij het afrekenen schakelde de site niet direct door naar het paypall afreken systeem. Ik heb dus nogmaals geklikt op kopen en schafte op die manier 2x hetzelfde artikel aan.Nu is dat geen ramp en k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6537 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

betaling lukt niet

ik heb geprobeerd om geld over te maken naar de verkoper zijn account maar zijn banknummer wordt niet herkent door mijn bank

Hoe kan ik met ideal betalen?

Beste meneer,mevrouw, Ik wil graag bij u (Wahl shaver shaper 5 star)bestellen, maar ik heb geen credit of paypal, Ik kan alleen via de Ideal betalen. Wat is de beste om te doen? Hoor graag een reactie van u. Met vriendelijke groeten, Ana Nezhad.

Ik heb een terugbetaling ontvangen vlgs Ebay Deze is echter niet bijgeschreven op mijn paypal rek.

Ik heb een terugbetaling ontvangen voor een niet geleverd product uit Duitsland.Ebay.Echter ik vind dit niet terug op mijn paypal rekening.Saldo is positief.want dat moest tenminste 1 euro zijn.Hoe kan dit? Heb al een bericht gestuurd naar custumer r...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 701 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos